קידום אתרים בוושינגטון

תוכן עניינים

וושינגטון היא מדינה הממוקמת בצפון מערב ארצות הברית, ועיר הבירה שלה היא אולימפיה. המדינה נקראת על שמו של הנשיא הראשון של ארצות הברית, ג'ורג' וושינגטון, ובמדינה ממוקמים משרדי הנהלה ומפעלים של חברות אמריקאיות גדולות ובינלאומיות כמו בואינג, מיקרוסופט ואמזון.

האוכלוסייה המתגוררת במדינת וושינגטון מונה מעל 7.8 מיליון תושבים, והערים הגדולות ביותר במדינה הן סיאטל, ספוקיין, טקומה, ונקובר, בלוויו וקנט. המטרופולין הגדול ביותר במדינת וושינגטון הוא מטרופולין סיאטל ומתגוררים בו כ-3.7 מיליון תושבים, רובם לבנים. כדאי לדעת כי רוב הישראלים שהיגרו או עברו בתנאי רילוקיישן למדינת וושינגטון בוחרים לגור בעיר סיאטל, ויש גם קהילה יהודית גדולה ופעילה.

הכלכלה של וושינגטון מבוססת בעיקר על גידולים חקלאיים, תעשיית בשר, דיג, מוצרי עץ והייטק. במדינת וושינגטון נמצאות חברות בינלאומיות רבות, ומטות ההנהלה של החברות הגדולות נמצאות כולן במערב המדינה, כלומר במטרופולין של סיאטל. סביב החברות הבינלאומיות קמו עסקים רבים המספקים שירותים שונים לענקיות הטכנולוגיה כמו מיקרוסופט ואמזון, ויש עסקים רבים המספקים מוצרים ושירותים שונים לחברות בתחומי עיסוק אחרים.

הביקוש לשירותים שונים לחברות הגדולות, לעסקים מקומיים ולתושבי המדינה, בדגש על תושבי סיאטל, כל אלו ועוד הפכו את וושינגטון ליעד פופולרי יחסית עבור בעלי עסקים מישראל ומכל קצוות תבל. אנחנו מציעים שירות קידום אתרים בוושינגטון בכל מנועי החיפוש, ובנוסף אנחנו מתמחים בפתרונות מתקדמים לשיווק עסקים באינטרנט, ובעזרתנו תוכל להפוך למותג מוכר ומצליח בוושינגטון ובכל יעד נבחר אחר בארצות הברית.

 

מי צריך קידום אתרים בוושינגטון?

אנחנו מציעים שירות קידום אתרים בוושינגטון לבעלי עסקים מישראל המעוניינים לחדור לשוק המקומי, ליזמים המעוניינים ומתכננים להקים סניף או עסק חדש בוושינגטון ולחברות המעוניינות להגדיל את הפעילות העסקית שלהן בארצות הברית. כדי לקדם בהצלחה את העסק שלכם ולחשוף אותו בפני לקוחות פוטנציאליים רבים המתגוררים במדינת וושינגטון שבארה"ב, המומחים שלנו משלבים טכניקות מתקדמות בתחום ה-SEO, ביניהן טכניקה הנקראת קידום לוקאלי.

אם יש לך אתר ואתה מבחין בכניסות של גולשים ממדינת וושינגטון כדאי לך להשקיע בקידום אתרים אורגני וממומן בגוגל, וכך תגביר את החשיפה שלך בקרב לקוחות פוטנציאליים מסיאטל ושאר הערים בוושינגטון. בנוסף לזאת, אם אתה מנהל אתר איקומרס (אתר סחר אלקטרוני באינטרנט) חשוב שתשקיע בקידום האתר ביעדים נבחרים בארצות הברית, וכוח הקנייה של תושבי וושינגטון הוא משמעותי לכן כדאי להשקיע בקידום אורגני במדינה זו.

שירות קידום אתרים בינלאומי, בדגש על ארצות הברית, מיועד גם ליזמים ולישראלים המתגוררים בסיאטל ובשאר הערים המרכזיות במדינת וושינגטון. נכון, אפשר לפנות לחברות קידום מקומיות אך מרבית הישראלים מעדיפים לעבוד איתנו בגלל ענייני שפה, תרבות, נוחות וכמובן ניסיון ומקצועיות.

לכן, אם אתה מתכנן להקים עסק חדש בוושינגטון או אם בכוונתך לפתוח סניף של העסק הפועל בישראל – כדאי לך להשקיע בשירותי SEO כדי להשיג נראות גבוהה בוושינגטון, לקבל זרם בלתי פוסק של לידים חמים מלקוחות עם כוח קנייה משמעותי ועל מנת לחדור לשוק המקומי והמבטיח וליהנות מיתרונות על פני עסקים מתחרים באזור.

על קצה המזלג, המטרות העיקריות של קידום אתרים בוושינגטון הן:

  • להגדיל את תנועת הגולשים המבקרים באתר שלך.
  • להגדיל חשיפה ונראות של האתר בקרב תושבי מדינת וושינגטון, ובעיקר תושבי הערים המרכזיות כמו סיאטל.
  • לשפר יחס המרה.
  • להגדיל את היקף המכירות ומחזור העסקאות בבית העסק.
  • להשיג יתרונות על פני עסקים מתחרים בוושיגנטון.
  • להפוך למותג מוכר בסיאטל ובשאר ערי המדינה.

שירות קידום אתרים בוושינגטון יכול להתאים ליזמים ולאנשי עסקים המתגוררים במדינה, ויש לנו פתרונות ממוקדים לפי תחומי עיסוק, למשל קידום אתרים לעורכי דין, קידום אתרים אורגני וממומן עבור מנעולנים, מיזוג אוויר, הובלות, תיירות, נופש ופנאי, מסעדות ואוכל ועוד. אם אתה גר בוושינגטון ויש לך עסק הזקוק לשיווק יעיל באינטרנט – צור איתנו קשר ונשמח להציג בפניך את שיטות העבודה המתקדמות שלנו ויש לנו גם לקוחות מהאזור שתוכל לשוחח איתם כדי להבין מהם יתרונות השירות שלנו בהשוואה לחברות קידום אחרות, מישראל או מוושינגטון.

 

מה זה קידום אתרים בוושינגטון?

קידום אתרים במנועי החיפוש הוא תהליך שמטרתו להגביר את החשיפה לאתר של העסק שלך, זהו כלי שיווקי יעיל ופרקטי המבטיח לך יתרונות רבים על פני המתחרים ואפשרות לממש את מלוא הפוטנציאל העסקי. בתהליך קידום אתרים אורגני בגוגל ובשאר מנועי החיפוש אנחנו נוקטים ומיישמים טכניקות SEO שונות על מנת שהאתר שלך יופיע בדירוג גבוה בדף התוצאות הראשון.

שירות קידום אתרים בוושינגטון נועד בין השאר להגביר את הנראות והחשיפה לאתר של העסק שלך, וככל שדירוג האתר גבוה יותר בעמודי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש כך תקבל טראפיק גדול יותר המגיע לאתר ומכאן הדרך קצרה לגידול בהיקף העסקאות שלך בארצות הברית. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדינת וושינגטון משתרעת על פני שטח עצום והמרחקים בין הערים הינם משמעותיים. מסיבה זו אנחנו מתמקדים בשירות של קידום אתרים לוקאלי בוושינגטון, ובאפשרותנו לקדם את האתר שלך ברזולוציה מדויקת לפי ערים ושכונות.

בפועל, קידום אתרים בוושינגטון מבוסס על טכניקות מתקדמות וייחודיות, בדומה לשירות קידום אתרים אורגני בגוגל, אך הכלה למעשה ישנם לא מעט הבדלים מאחר שמדבור בתחום המחייב ידע וניסיון בשיטות של קידום אתרים בינלאומי. לאחר מחקר מילות מפתח ומחקרי שוק ומתחרים, יש להתאים את האתר לקהל הלקוחות בוושינגטון, ומעבר לתרגום תכנים קיימים חשוב לעבוד על הדומיינים של האתר, לבנות פרופיל קישורים אופטימלי עם קישורים נכנסים מאתרים סמכותיים ומקומיים בארצות הברית, ויש להנגיש את האתר בהתאם למאפייני קהל המטרה.

לכן, אין להסתפק בתרגום התכנים באתר וחשוב לייצר תוכן חדש המותאם לתושבי וושינגטון, כולל שימוש בסלנגים ובביטויים השגורים בפי תושבי המדינה האמריקאית. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בוושינגטון יש אוכלוסייה גדולה של מהגרים מארצות שונות, לכן בהתאם לסוג העסק והמוצרים יש לשקול האם לתרגם את התכנים לשפות נוספות כמו ספרדית, וכך ניתן לחשוף את העסק שלך גם בקרב חברי הקהילה ההיספנית.

אגב, חשוב לציין כי תושבי וושינגטון, כמו שאר תושבי ארצות הברית, מחפשים מידע על עסקים, מוצרים ושירותים שונים לא רק במנוע החיפוש של גוגל. בישראל רוב האנשים משתמשים רק בגוגל אך בארצות הברית רבים מבצעים חיפוש בבינג וביאהו, לכן קידום אתרים בארצות הברית נחשב למורכב יותר, וכפי שציינו יש לבצע קידום אתרים לוקאלי כדי להשיג את התוצאות המיטביות עבור העסק שלך.

 

מה היתרונות של שירות קידום אתרים בוושינגטון?

היתרונות העיקריים של קידום אתרים בוושינגטון הינם:

  • מיקום גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל ושאר מנועי החיפוש.
  • נראות גבוהה במנועי החיפוש המבטיחה הקלקות רבות וחשיפה רחבה.
  • חשיפת האתר בפני לקוחות פוטנציאליים בוושינגטון לפי ערים ושכונות.
  • גידול משמעותי בכמות הגולשים המבקרים באתר שלך (טראפיק גבוה).
  • זרם של לידים חמים ללא הפסקה ולמעשה ללא עלות, למעט ההשקעה בקידום האורגני.
  • שיפור משמעותי ביחס ההמרה.
  • מיתוג של עסק מצליח ומשגשג בוושינגטון.
  • בידול מעסקים מתחרים.

 

פתרונות לקידום אתרים אורגני בערים מרכזיות בוושינגטון

רוב תושבי וושינגטון מתגוררים במטרופולינים הבאים: סיאטל, פורטלנד – ונקובר – הילסבורו, ספוקיין ואולימפיה. לכן, כאשר המומחים שלנו מבצעים קידום אתרים בוושינגטון אנחנו מבצעים מחקרי שוק מעמיקים על מנת לאפיין את קהלי המטרה ולגבש אסטרטגיית SEO ותוכן המותאמת למאפיינים הייחודיים שלהם. זהו סוד ההצלחה של קידום אתרים בארה"ב, ומפאת השטח העצום והמרחקים בין מדינות וערים, חשוב להתמקד בקידום הלוקאלי כדי להשיג תוצאות מיטביות ועל מנת להבטיח החזרה השקעה גבוה לעסק שלך.

קידום אתרים בסיאטל – סיאטל היא העיר הגדולה ביותר במדינת וושינגטון, והעיר ה-18 בגודל אוכלוסייתה בארצות הברית. במטרופולין של סיאטל יש מעל 3.8 מיליון תושבים, והכלכלה המקומית חזקה מאוד במטרופולין זה, כאשר יש לפחות חמש חברות ברשימת ה-Fortune 500 הממוקמות בסיאטל וגם הנמל השני בגודלו ממקום בעיר. מגזין פורבס דירג את סיאטל במקום ה-9 מבחינת המדינות הטובות ביותר להקמת עסק, לכן יש עניין רב בקרב אנשי עסקים ויזמים מישראל לחדור לשוק המקומי ולהצליח בו. בעזרת שירות קידום אתרים בסיאטל ניתן להתחיל ולהגדיל את הפעילות העסקית במטרופולין של סיאטל, ואנחנו מתמחים בכך.

קידום אתרים במטרופולין פורטלנד ונקובר – אנחנו מתמחים בשירות קידום אתרים במטרופולין של פורטלנד – ונקובר – הליסבורו. ונקובר ממוקדמת בגדה הצפונית של נהר קולומביה וזו העיר הרביעית בגודלה בוושינגטון.

קידום אתרים בספוקיין – העיר השנייה בגודלה במדינת וושינגטון, ובירת מחוז ספוקיין. העיר הייתה ידועה בעבר במכרות הרבים אך כיום זו עיר משגשגת ומודרנית עם תעשיות הייטק וביוטכנולוגיה מפותחות ומתקדמות, לכן יש עסקים מישראל המעוניינים להשיג טביעת אצבע דיגיטלית במטרופולין של ספוקיין, ואנחנו מציעים קידום אתרים לוקאלי המבטיח יתרונות רבים לעסק שלך.

 

מהן שיטות העבודה לקידום אתרים בוושינגטון?

ראוי לציין כי קידום אתרים אורגני הוא אינו תחום מדעי מדויק, וידוע כי האלגוריתם של מנוע החיפוש הפופולרי גוגל מדרג את האתרים לפי מאות פרמטרים שרובם אינם ידועים. לכן, לא פעם במהלך קידום אתר בגוגל עלינו לבצע ניסיונות שונים וליישם טכניקות מגוונות כדי להצליח במשימה שלנו ולסייע לאתר שלך לעלות בדירוג ולהגיע למיקום גבוה בדף התוצאות הראשון.

במהלך קידום אתרים בוושינגטון אנחנו מבצעים בין היתר את הפעולות הבאות:

מחקר שוק ומתחרים – כל פרויקט לקידום אתרים אורגני וממומן על ידי המומחים שלנו מתחיל באפיון לקוח, מחקר שוק ומחקר מתחרים. זהו שלב חשוב וקריטי מאחר שעלינו לגבש אסטרטגיית קידום ותוכן המותאמת לקהלי היעד ולמאפייני הפעילות והעסק שלך. כמו כן, אנחנו מנתחים את פעולות השיווק של המתחרים העיקריים שלך בוושינגטון וכך אנחנו משיגים תוצאות טובות יותר והרווח כולו שלך.

מחקר מילות מפתח – מומחי הקידום שלנו מבצעים מחקר מילות מפתח לכל אורך תהליך הקידום האורגני כדי למקסם תוצאות. מחקר מילות מפתח הוא חלק מרכזי בעבודת הקידום ואנחנו בוחרים בקפידה את הביטויים הרלוונטיים ביותר שיובילו תנועה אורגנית משמעותית ולידים איכותיים בלבד אל האתר שלך.

אופטימיזציה באתר ומחוצה לו – אופטימיזציה לאתר נועדה לשפר ולשדרג את האתר שלך, להנגיש אותו למנועי החיפוש ולגולשים, להפוך את הניווט ועמודי האתר לידידותיים יותר עבור המשתמשים, לקבל דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש ועוד. המומחים שלנו מבצעים פעולות שונות במבנה, בקוד ובתכני האתר, כולל הוספת כותרות עם מילות מפתח, בחירה נכונה של כתובות האתר (URL) ועוד.

פרופיל קישורים – קידום אתרים בוושינגטון מבוסס על קידום אתרים לוקאלי לכן אנחנו בונים מערך קישורים הכולל לינקים נכנסים מאינדקסים, מאתרי חדשות מקומיים ומאתרים פופולריים ואיכותיים אחרים הנפוצים בקרב תושבי וושינגטון והסביבה. הכמות פחות חשוב יש לוודא כי הקישורים הנכנסים מגיעים ממקורות הנחשבים לסמכותיים בעיני האלגוריתם של גוגל כדי להזניק את האתר מבחינת הדירוג בדפי תוצאות החיפוש.

תוכן איכותי – המומחים שלנו במחלקת התוכן כותבים תכנים חדשים ואיכותיים באנגלית, ובהתאם לצורך בשפות נוספות, בהתאמה לסלנג המקומי ולמאפייני הגולשים מוושינגטון. אנחנו מעלים תכנים חדשים לאתר, באופן שוטף, אלו תכנים איכותיים ובעלי ערך לגולשים ובנוסף אנחנו מפיצים תכנים וכתבות באתרים מקומיים בארצות הברית, מעבים תכנים קיימים באתר, מפרסמים כתבות יח"צ כדי להשיג חשיפה רחבה ולידים חמים ואנחנו מנהלים את הבלוג באתר שלך, או בלוג באתר חיצוני.

SEO טכני – בנוסף לאופטימיזציה און ואוף סייט אנחנו מבצעים SEO טכני שנועד להכין ולהנגיש את האתר שלך לקראת סריקה ואינדוקס על ידי הזחלן והבוטים של גוגל ושאר מנועי החיפוש. בשלב זה אנחנו משפרים את מהירות טעינת עמודי האתר, מתאימים את האתר שלך לעדכון מובייל פירסט של גוגל, משפרים ממשקי UX/UI ומבצעים עוד מגוון רחב של פעולות.

קידום לוקאלי – הקידום הלוקאלי הוא תחום פחות מוכר בקרב חברות קידום בישראל, אך כאשר מבצעים קידום אתרים בארצות הברית חייבים להשתמש בשיטות מתקדמות יותר כדי להשיג תוצאות אופטימליות. הקידום הלוקאלי מבוסס על טכניקות ייחודיות ובהם פתיחת פרופיל בשירות החינמי גוגל לעסק שלי, הוספת העסק שלך לגוגל מפות, רישום העסק והאתר שלך באינדקסים מקומיים פופולריים, ואחת מהפעולות החשובות ביותר היא להוסיף ציטוטים ואזכורים על העסק והאתר שלך, לרבות הוספת NAP (Name. Address, Phone) כדי להשפיע על דירוג האתר וחשיפתו בפני לקוחות פוטנציאליים מוושינגטון.

ניטור וניתוח שוטף – כל לקוח זוכה למנהל תיק לקוח צמוד ומנוסה, ואתה זוכה לדוחות שוטפים הכוללים ניתוח מעמיקה בשפיה מובנת ובגובה העיניים כדי שתוכל לעקוב אחר הצלחת השירות שלנו. אנחנו מנטרים את עבודתנו ומנצחי ביצועים כדי להשתפר ולהשיג עבורך תוצאות טובות יותר. עליך לזכור כי המתחרים שלך אינן יושבים על הגדר וגם הם משקיעים בשיווק ובקידום האתרים שלהם, לכן העבודה דינמית ועלינו לנקוט בפעולות שונות כדי להשיג עבורך תוצאות טובות יותר מחברות הקידום של המתחרים שלך.

 

שאלות ותשובות בנושא קידום אתרים בוושינגטון

כמה זמן לוקח קידום אתרים בוושינגטון?

תהליך קידום אתרים בוושינגטון דורש זמן והתמדה, בתחומים הפחות תחרותיים אפשר להתחיל לראות תוצאות בתוך כ-3 עד 4 חודשים, ובתחומים עם תחרות בינונית התוצאות יופיעו לאחר כחצי שנה של עבודה שוטפת. השוק האמריקאי תחרותי מאוד לכן יש תחומי עיסוק שבהם חייבים לקדם את האתר לפחות שנה עד שמגיעים למיקום גבוה בדף התוצאות הראשון.

כמה עולה קידום אתרים בארצות הברית?

באופן כללי, עלות קידום אתרים אורגני בגוגל בארה"ב היא כ-1,500$ בחודש. אנחנו מכינים הצעת מחיר מסודרת רק לאחר ניתוח האתר שלך ובדיקת התחרות בשוק המקומי.

איך לבחור חברת קידום אתרים?

מומלץ לבחור חברת קידום אתרים בעלת ותק בענף, ניסיון מקצועי מעמיק בשירותי קידום אתרים בחו"ל, בדגש על ארצות הברית, ביקורות חיוביות על החברה וצוות של מומחים. כמו כן, חשוב לשוחח עם נציג של חברת הקידום כדי להתרשם מאיכות השירות, מהפתרונות המקצועיים שהחברה מציעה ומסיפורי ההצלחה שלה.  

האם קידום אתרים בוושינגטון מתאים לעסק שלי?

כל מקרה לגופו. אנחנו ממליצים לתאם איתנו פגישה כדי שנוכל לבדוק ולאפיין את העסק שלך. חשוב לזכור כי קידום אתרים אורגני דורש זמן והשקעה כספית, לכן השירות אינו מתאים לכל העסקים. אם הבחנת בכניסות לאתר מגולשים במדינת וושינגטון כדאי לך להתחיל בקידום אתרים.

 

בשורה התחתונה

חברתנו מתמחה בקידום אתרים בארצות הברית, בכל המדינות והערים המרכזיות, כולל וושינגטון, ניו יורק, פלורידה ועוד. כחברת קידום אתרים מובילה אנחנו מספקים שירות מ-א' ועד ת' הכולל בניית אתרים, פרסום ממומן בגוגל, ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, ניהול מוניטין באינטרנט, ניהול פרופיל עסקי בסושיאל, כתיבת תוכן לקידום אתרים, שיווק ומיתוג עסקים בדיגיטל ועוד.

למידע נוסף ולתיאום פגישה – צור איתנו קשר עוד היום!

צור קשר

יצירת קשר

שיתוף ברשתות

אולי יעניין אותך גם...

דילוג לתוכן