קידום אתרים בקליפורניה

תוכן עניינים

קליפורניה, באנגלית California, היא המדינה המאוכלסת ביותר בארצות הברית והשלישית בגודל שטחה, אחרי אלסקה וטקסס. המדינה נמצאת בחוף המערבי של ארה"ב והערים הגדולות ביותר במדינה הן לוס אנג'לס, סן דייגו, סן חוזה וסן פרנסיסקו. למדינת קליפורניה יש חשיבות מרכזית בכלכלה ובתרבות האמריקאית בגלל תעשיית הקולנוע המפותחת, תעשיית ההייטק המובילה בעמק הסיליקון ותעשיית החקלאות.

בקליפורניה יש קהילה ענקית של ישראלים, זו קהילה פעילה וססגונית הכוללת דתיים, חרדים וחילוניים, וניתן למצוא ביניהם לא מעט אנשי עסקים ואנשי הייטק. לכן יש יזמים ואנשי עסקים המתגוררים כיום במדינת קליפורניה שפונים אלינו לצורך קידום אתרים בקליפורניה ולפרויקטים נוספים בתחום השיווק הדיגיטלי לעסקים. גם בעלי עסקים מישראל מעוניינים למכור מוצרים ושירותים לתושבי קליפורניה, וכדי להגדיל את הפעילות העסקית ולחדור לשוק האמריקאי מומלץ להשקיע בשירות קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש.

מאחר שהמדינה מתפרשת על פני שטח עצום, אנחנו מציעים שירות ייחודי של קידום אתרים לוקאלי, כלומר קידום אתרים מקומי ברזולוציה של ערים, מחוזות, רבעים ושכונות. יש הבדל משמעותי בין קידום אתרים בישראל לבין קידום אתרים אורגני במדינה עצומה בגודלה, וחשוב להכיר את תרבות הצריכה של תושבי ארצות הברית על מנת להצליח ולקדם נכון את העסק שלכם בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים כמו בינג ויאהו.

חברתנו מתמחה בשירות קידום אתרים במנועי החיפוש, בניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, בפרסום ממומן (PPC), בניהול מוניטין ברשת האינטרנט, בבניית אתרים רספונסיביים במגוון שפות, בשיווק עסקים בכל הערוצים הדיגיטליים ועוד. תחת קורת גג אחת אנחנו מספקים ללקוחות החשובים שלנו מעטפת שירותים רחבה ומותאמת אישית לצרכים הייחודיים שלהם. 

לכן, אם אתם מעוניינים למכור מוצרים ושירותים לתושבי קליפורניה או במידה ואתם מחליטים להקים עסק בקליפורניה וברצונכם לשווק אותו ולהשיג לקוחות חדשים – צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח להתאים חבילת קידום אתרים בקליפורניה עם או ללא שירותים אחרים.

מי צריך קידום אתרים בקליפורניה?

בקליפורניה גרים מעל 40 מיליון תושבים, בירת המדינה היא סקרמנטו, ויש בה שלל אתרי תיירות ואטרקציות מיוחדות. כדאי לדעת כי ישראלים רבים שהיגרו לארצות הברית בחרו להשתקע במדינת קליפורניה, בעיקר בערים סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס. קהילת הישראלים שגרה בקליפורניה היא הקהילה הגדולה ביותר בארה"ב, וזו גם הקהילה העשירה ביותר. בקליפורניה גרים כיום מעל 800,000 ישראלים, זו קהילה מאוד מגוונת ופעילה הכוללת יהודים דתיים וחרדים מכל הזרמים ויהודים ישראלים חילוניים. המסורתיים והדתיים מתגוררים בדרך כלל באזורים כמו פיקו קורידור ובשכונת ווסט הוליווד בלוס אנג'לס, והישראלים החילוניים לרוב מתגוררים באזורים כמו סן פרננדו ואלי וסנטה מוניקה בלוס אנג'לס.

הישראלים שמתגוררים בקליפורניה מנהלים אורח חיים מודרני ומתקדם ויש להם עולם תרבותי עשיר ומגוון, שפע של מסעדות ים תיכוניות, עיתונים בשפה העברית, ערוץ טלוויזיה ישראלי, חנויות של מותגים ישראלים, מועדונים ומוסדות ציבור שונים. המדינה הפכה ליעד מבוקש ופופולרי בקרב בעלי עסקים ויזמים מישראל, בעיקר בגלל כוח הקנייה המשמעותי של התושבים המקומיים, וכדי לאתר לקוחות פוטנציאליים בקליפורניה ועל מנת למכור להם מוצרים או שירותים הכלי השיווקי היעיל ביותר הוא קידום אתרים במנועי החיפוש, ובהתאם לצורך המומחים שלנו ימליצו לכם לשלב פרסום ממומן בגוגל (ובמנועי חיפוש רלוונטיים אחרים) וכמובן קמפיינים ברשתות החברתיות.

בעזרת שירות קידום אתרים בקליפורניה גם אתם יכולים לקבל חשיפה ממוקדת ואפקטיבית של העסק שלכם, ליהנות מטביעת אצבע דיגיטלית בקליפורניה, כאשר אנחנו מסוגלים לקדם את האתר שלכם ולחשוף אותו בפני לקוחות פוטנציאליים לפי ערים ושכונות, ובנוסף לזאת הקידום האורגני יסייע לכם לקבל תנועה גדולה של גולשים לאתר ותיהנו מזרם בלתי פוסק של לידים חמים.

בתוך כך, כדאי לדעת כי אנחנו מתמחים בקידום כל סוגי האתרים, במגוון יעדים בעולם ובשלל שפות זרות. אנחנו משתפים פעולה עם סוכנויות דיגיטל מקומיות בקליפורניה ויש לנו צוות של מומחים בישראל העוסקים בפיתוח אתרים, עיצוב אתרים, כתיבת תוכן באנגלית ובשלל שפות אחרות, אנשי SEO מיומנים, מומחים לקידום אורגני, מנהלי קמפיינים כישרוניים ויצירתיים ועוד. לכן, אנחנו יכולים להציע לכם פתרונות ייעודיים לקידום אתרים בקליפורניה, למשל:

  • קידום אתרים של עורכי דין בקליפורניה.
  • קידום אתרים של רופאים בקליפורניה.
  • קידום אתרים של עסקים המספקים שירותים שונים (אינסטלטור, קבלן שיפוצים, סוחר רכב, מתווכי נדל"ן, רופאי שיניים וכו').
  • קידום אתרי סחר אלקטרוני בקליפורניה (אתרי מכירות). 

מה זה קידום אתרים בקליפורניה?

באופן כללי, קידום אתרים בקליפורניה מבוסס על טכניקות של קידום אתרים בינלאומי בשילוב כלים של קידום אתרים לוקאלי. כפי שציינו, קליפורניה היא מדינה גדולה בשטחה לכן חייבים להתמקד באזורים ובערים כדי לקבל חשיפה רחבה באינטרנט ועל מנת להגיע למיקומים הגבוהים ביותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, ובראשם כמובן מנוע החיפוש של גוגל.

לשירות קידום אתרים בארצות הברית בכלל ובקליפורניה בפרט יש יתרונות רבים עבור העסק או הארגון שלכם. קידום אתרים הידוע בכינוי SEO נועד להביא חשיפה רחבה למותג שלכם, להגדיל את תנועת הגולשים לאתר, לשפר יחס המרה, להשיג מיקום גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל, להפוך את העסק שלכם למותג מוכר בקליפורניה, ליצור בידול מהמתחרים ועוד.

תושבי קליפורניה, כמו רוב הצרכנים מארצות הברית, מעדיפים להזמין מוצרים ושירותים מעסקים מקומיים, לכן אנחנו משלבים טכניקות מתקדמות בתחום ה-SEO של קידום אתרים לוקאלי. כדאי לדעת כי תושבי המדינה מחפשים מידע במנועי החיפוש על מוצרים ועסקים, הם גולשים לאתרי החברות כדי להתרשם מהעסק ומוצריו, מתייחסים ברצינות לחוות דעת ולביקורות שנכתבו על העסק או המוצר, משווים מחירים באינטרנט, ורק לאחר בדיקות יסודיות הם מזמינים את המוצר, בדרך באתר המקוון.

כדי שלא לפספס מכירות משתלמות לתושבי קליפורניה כדאי גם לכם להשקיע בקידום אתרים אורגני וממומן במנועי החיפוש, והמומחים שלנו יסייעו לכם להשיג את כל המטרות העסקיות והשיווקיות.

מה היתרונות של שירות קידום אתרים בקליפורניה?

לאחר שהבנו מה זה קידום אתרים אורגני בקליפורניה ומהן המטרות של ה-SEO, הגיע הזמן לדבר על יתרונות ה-SEO בקליפורניה. באמצעות שירותי קידום אתרים בקליפורניה אתם יכולים להשיג יתרונות משמעותיים לעסק שלכם, והיתרונות המרכזיים הינם: 

  • מיקום גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל.
  • שיעור הקלקות גבוה על הקישור המוביל לאתר של העסק שלכם.
  • טביעת אצבע דיגיטלית בקליפורניה.
  • חשיפה רחבה ונוכחות דיגיטלית מרשימה בפני לקוחות פוטנציאליים מקליפורניה.
  • קידום אתרים לוקאלי ומדויק לתושבי מדינת קליפורניה על פי ערים, מחוזות ושכונות.
  • גידול ניכר בטראפיק הנכנס לאתר שלכם.
  • זרם בלתי פוסק של לידים חמים.
  • שיפור בתוצאות המכירות ובהיקף העסקאות באמצעות האתר. בקליפורניה מתגוררים כ-40 מיליון אנשים, זהו נתון שאסור להתעלם ממנו כאשר רוצים למכור מוצרים בארצות הברית. 
  • שיפור יחס המרה.
  • מיתוג דיגיטלי מנצח של עסק מקומי מצליח.
  • בידול מהמתחרים ויתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם.

כאמור, רוב העבודה שלנו בתור מקדמי אתרים מומחים המתבקשים לקדם אתר בקליפורניה מבוססת על טכניקות של קידום אתרים לוקאלי. חשוב לציין כי אילו קליפורניה הייתה מדינה עצמאית הכלכלה שלה הייתה השישית בגודלה בעולם כולו, ולפי הנתונים ההכנסה הממוצעת לנפש היא מעל 35,000 דולר, מקום 12 בארה"ב. לכן, לתושבי המדינה יש כוח קנייה משמעותי, אך כדי להגיע ישירות ללקוחות הפוטנציאלים חייבים למקד את הקידום האורגני, ולרוב אנחנו מתמקדים באזורים העשירים ביותר במדינה, כלומר אזורים כמו בוורלי הילס בלוס אנג'לס, La Jolla שליד סן דייגו, ניופורט ביץ' במחזור אורנג' וכמובן גם בשכונות האמידות בסן פרנסיסקו ובלוס אנג'לס. 

ראוי לציין כי במדינת קליפורניה יש את האוכלוסייה הגדולה ביותר של אמריקאים לבנים, מעל 22 מיליון תושבים, ויש גם קהילות ענקיות של היספנים, אמריקאים אפריקאים ומעל 4.5 מיליון תושבים ממוצא אסיאתי. מסיבה זו, כאשר אנחנו מבצעים קידום אתרים בקליפורניה אנחנו מאפיינים את קהלי היעד ובמקרים מסוימים נמליץ לכם להוסיף שפות זרות נוספות באתר ולמקד את מאמצי השיווק באוכלוסיות שאינן בהכרח מדברות באנגלית.  

פתרונות לקידום אתרים אורגני לפי ערים ומחוזות חשובים ועשירים בקליפורניה

במדינה הענקית בשטחה יש 58 מחוזות, והמרחקים בין ערים יכולים להיות עצומים. ידוע כי הצרכן האמריקאי הממוצע מעדיף לרכוש מוצרים ושירותים רק מעסקים מקומיים, עם עדיפות לעסקים הנמצאים במרחק של נסיעה קצרה מביתו. זו הסיבה העיקרית מדוע חשוב ליישם טכניקות של קידום אתרים לוקאלי ואנחנו מתכננים עבורכם אסטרטגיה שיווקית יעילה ומעמיקה כדי להביא את העסק שלכם להצלחה ועל מנת להשיג את כל היעדים השיווקיים שהגדרתם מראש. 

קידום לוקאלי הוא כלי שיווקי יעיל במיוחד, ובשירות זה אנחנו מקדמים את האתר שלכם במטרה להתברג במיקום גבוה בתוצאות החיפוש המקומי של גוגל ושאר מנועי החיפוש. הקידום הלוקאלי מתאים בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים המספקים שירותים שונים ללקוחות, לדוגמה רופאי שיניים, סוכנויות תיווך ונדל"ן, אינסטלטורים, אנשי וטכנאי מיזוג אוויר, חברות בנייה ושיפוצים, חנויות קמעונאיות, מסעדות ובתי קפה, חנויות חשמל ואלקטרוניקה וכדומה. בנוסף, זהו כלי שיווקי יעיל ומרכזי עבור חנויות אינטרנטיות ואתרי סחר אלקטרוני.

המומחים שלנו מציעים פתרונות מותאמים אישית לצורכי השיווק וליעדים העסקיים שלכם. אנחנו יודעים כיצד לקדם אתרים ברמה המחוז, העיר, הרובע והשכונה. כך לדוגמה, אנחנו מסוגלים להציע שירות קידום אתרים בלוס אנג'לס בכלל ובשכונות המרכזיות והבולטות בפרט, קידום אתרים בסקרמנטו (עיר הבירה של קליפורניה), קידום אתרים בסן דייגו, קידום אתרים באנהיים שבמחוז אורנג', קידום אתרים בסן פרנסיסקו ברמת הרובע או השכונה וכיוצא בזה.

מהן שיטות העבודה לקידום אתרים בקליפורניה?

המומחים המנוסים שלנו פיתחו מתודולוגיית קידום אורגני יעילה ומתקדמת המאפשרת לנו להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורכם. יש מעט מאוד חברות קידום אתרים בישראל המתמחות בשירותים מתקדמים כמו קידום אתרים בארצות הברית, קידום אתרים בשפות זרות, קידום לוקאלי, SEO טכני, ניהול מוניטין ברשת וניהול קמפיינים ממונים שבאמת עובדים. שיטת העבודה שלנו מורכבת ממספר שלבים ואנחנו מציגים חלק מהטכניקות שאנו עושים בהן שימוש כדי לקדם את האתר שלכם. 

שלבי העבודה איתנו הינם:

פגישת הכרות ואפיון לקוח – הפגישה נועדה להכרות מעמיקה ואישית יותר בין המומחים שלנו לבין המנהלים ואנשי השיווק בעסק שלכם. במהלך הפגישה אנחנו לומדים על העסק והמוצרים או השירותים שאתם משווקים, נכין מסמך אפיון לקוח כדי לגבש אסטרטגיה שיווקית נכונה ויעילה יותר, ובנוסף נציג בפניכם סיפורי הצלחה, נסביר על שיטות הקידום היעילות שלנו ונגדיר אתכם יעדים ברי השגה.

מחקר שוק ומתחרים – שלב חשוב המאפשר לנו לדייק את עבודת הקידום ואת טכניקות השיווק שנבחר בהן על מנת להביא את העסק שלכם להצלחה בקליפורניה או בכל יעד אחר בחו"ל. מחקרי שוק ומתחרים מאפשרים לנו לאפיין את קהלי המטרה, לנתח את הפעילות השיווקית של המתחרים ולגבש אסטרטגיה טובה ויעילה יותר כדי להשיג יתרון לעסק שלכם.

אופטימיזציה ומחקר מילות מפתח – ההצלחה של קידום אתרים בקליפורניה תלויה בין היתר במחקר מילות מפתח מקצועי ויסודי, עלינו להבין כיצד הלקוחות הפוטנציאליים בקליפורניה מחפשים מידע על עסקים ומוצרים כמו שלכם, ובנוסף אנחנו מבצעים אופטימיזציה באתר עצמו ומחוצה לו, ואנו שמים דגש רב על SEO טכני כדי לשפר את מהירות טעינת עמודי האתר, להנגיש אותו לזחלן ולבוט של מנועי החיפוש לקראת סריקה ואינדוקס, לשפר את חוויית המשתמש ועוד.

קידום לוקאלי – רוב העבודה במסגרת קידום אתרים בארצות הברית מבוססת על טכניקות הקידום הלוקאלי. בשלב זה אנחנו פותחים ומנהלים פרופיל עסקי עבורכם בשירות גוגל לעסק שלי, מוסיפים את העסק שלכם למפות גוגל, מוסיפים את העסק ודרכים ליצירת קשר באינדקסים מקומיים ופופולריים בקרב תושבי קליפורניה, בונים פרופיל קישורים מאתרים מקומיים וסמכותיים, מוסיפים ומעבים תכנים באתר באנגלית ובהתאם לצורך בשפות נוספות, ויש עוד פעולות רבות שאנחנו מבצעים כדי להשיג את המטרות.

מעקב, בקרה ודיווח שוטף – המומחים שלנו מחברים את האתר לכלים טכנולוגיים מתקדמים במטרה לנטר ולנתח את פעולות הקידום והשיווק שאנחנו מבצעים כדי לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש. המעקב והבקרה מאפשרים לנו לשפר את הטכניקות ולהשיג את התוצאות הרצויות בזמן הקצר ביותר. כמו כן, אנחנו שולחים דיווחים שוטפים בשפה ברורה ומובנת כדי לאפשר לכם לעקוב אחר התוצאות וההישגים שלנו. דוח קידום אתרים מסייע לכם לעקוב אחר העבודה שלנו וליהנות  משקיפות מלאה בעבודה איתנו.

חשוב להדגיש כי קידום אתרים בקליפורניה שונה באופן מהותי מטכניקות הקידום האורגני שאנחנו מבצעים בישראל. זו עבודה מורכבת ומאתגרת יותר, יש תחרות קשה על כל מילות המפתח והביטויים הפופולריים, וקליפורניה מהווה יעד מבוקש בקרב עסקים וחברות, לכן עלינו להיות מקצועיים ולהשיג עבורכם יתרונות על פני המתחרים. 

 

שאלות ותשובות בנושא קידום אתרים בקליפורניה

כמה זמן לוקח קידום אתרים בקליפורניה?

התחרות בין עסקים בקליפורניה היא משמעותית וכדי לחדור לשוק המקומי יש להשקיע בקידום אתרים אורגני, וניתן לשלב גם קמפיינים ופרסום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. בהתאם לרמת התחרות, תוכלו לראות תוצאות של קידום האתר על די המומחים שלנו תוך 3 חודשים עד 6 חודשים, אך יש תחומי עיסוק תחרותיים מאוד שבהם יש להתמיד ב-SEO לפחות שנה. 

כמה עולה קידום אתרים בקליפורניה?

אין מחיר אחד ויחיד לקידום אתרים בחו"ל. לאחר אפיון הצרכים שלכם וביצוע מחקרי שוק ומתחרים נכין הצעת מחיר קידום אתרים באופן מדויק ונגבש את האסטרטגיה המתאימה ביותר לקידום האתר שלכם בגוגל ובשאר מנועי החיפוש. באופן כללי, העלות של קידום אתרים בקליפורניה היא החל מ-1,000 דולר לחודש. 

למי מתאים קידום אתרים בקליפורניה?

השירות מתאים ומומלץ לבעלי עסקים בישראל שיש להם לקוחות קיימים בקליפורניה וברצונם להגדיל את היקף המכירות בחו"ל, יזמים המעוניינים לחדור לשוק המקומי בקליפורניה ולהציע שירותים ומוצרים לתושבים המקומיים, בעלי עסקים בקליפורניה הזקוקים לחשיפה גדולה ולקידום אתרים אפקטיבי שיקפיץ את העסק שלהם קדימה, בעלי אתרי מכירות המעוניינים לשווק מוצרים בהצלחה ללקוחות חדשים וקיימים בקליפורניה ועוד. 

לסיכום

שירות קידום אתרים בקליפורניה חייב להיות כלול באסטרטגיה השיווקית של העסק או החברה שלכם. קידום אתרים הוא הדרך היעילה ביותר לקבל חשיפה רחבה בקרב לקוחות פוטנציאליים בקליפורניה, להגדיל פעילות עסקית בשווקים הגלובליים, להפוך למותג בינלאומי מוכר ומצליח וליהנות מטראפיק גבוה ומזרם בלתי פוסק של לידים איכותיים.

לתיאום פגישה, למידע נוסף, לייעוץ מקצועי בנושא קידום אורגני וממומן במנועי החיפוש, לניהול קמפיינים להאצת הפעילות העסקית ולשירות ניהול מוניטין ברשת – צרו איתנו קשר עוד היום או השאירו פרטים ליצירת קשר כאן באתר!

צור קשר

יצירת קשר

שיתוף ברשתות

אולי יעניין אותך גם...

דילוג לתוכן