קידום אתרים בניו ג'רזי

תוכן עניינים

ניו ג'רזי היא אחת המדינות הקטנות בארצות הברית, המדינה ממוקמת בחוף המזרחי ומתגוררים בה כ-10 מיליון תושבים. בגלל שטחה הקטן, ניו ג'רזי נחשבת לאחת מהמדינות הצפופות ביותר והיא נמצאת במקום ה-11 בגודל אוכלוסייתה בארצות הברית. 

כלכלת ניו ג'רזי מתקדמת מאוד וזו אחת מהמדינות העשירות בארה"ב, וההכנסה הממוצעת של תושבי המדינה עומדת על 51,358 דולר לשנה, לכן יש למקומיים כוח קנייה שאין להתעלם ממנו. הכלכלה המקומית מבוססת בעיקר על תעשיית הנפט ומוצריו, חקלאות, תרופות, כימיקלים, תיירות ומוצרי חשמל. כדאי לדעת כי מעל מ-100 מתוך 500 החברות המובילות באמריקה בחרו להקים את משרדי ההנהלה בניו ג'רזי בגלל הכלכלה המפותחת והמיקום המרכזי.

אם אתם רוצים להתחיל למכור מוצרים ושירותים ללקוחות בניו ג'רזי עליכם להשקיע בשירות קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש המובילים, ובראשם גוגל, בינג ויאהו. חשוב לציין כי אחת מהטעויות המרכזיות של בעלי עסקים וחברות בישראל המעוניינים להפוך למותג בינלאומי מוכר ומצליח היא המחשבה שניתן להסתפק בשירות בניית אתרים בשפות זרות על מנת להתחיל למכור ברחבי העולם. בפועל, בניית האתר היא רק צעד אחד מיני רבים בעולם השיווק הדיגיטלי, והצלחת העסק במדינות זרות כמו ניו ג'רזי מחייבת קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן במנועי החיפוש וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. 

לכן, אם יש לכם כבר אתר ואתם מבחינים כי יש פניות מלקוחות פוטנציאליים בניו ג'רזי – כדאי לכם להתחיל עם קידום אתרים בניו ג'רזי כדי לנצל את המומנטום ולחדור לשוק המקומי. כדי לקדם נכון את האתר שלכם ולקבל חשיפה רחבה בפני לקוחות פוטנציאליים בניו ג'רזי המומחים שלנו מכינים אסטרטגיה שיווקית המותאמת ליעדים העסקיים שלכם, ואנו מבצעים קידום אתרים לוקאלי במנועי החיפוש כדי להפוך את העסק שלכם למותג מוכר בערים המרכזיות בניו ג'רזי או בכל יעד בינלאומי אחר.

מי צריך קידום אתרים בניו ג'רזי?

ידוע לכל כי מדינת ישראל קטנה והשוק המקומי עשוי להיות קטן מדי עבור עסקים איכותיים ובעלי פוטנציאל להצליח בשווקים הגלובליים. רבים מבעלי העסקים בישראל, ובהם גם לא מעט בעלי עסקים קטנים ובינוניים, מעוניינים למנף את ההצלחה בשוק המקומי והמוגבל כדי להפוך למותג בינלאומי מוכר ולהצליח במדינות זרות שונות כמו ארצות הברית, מדינות השייכות לאיחוד האירופי ועוד. 

מאחר שבניו ג'רזי גרים כ-10 מיליון תושבים וההכנסה השנתית שלהם היא הגבוהה ביותר בקרב תושבי ארצות הברית, המדינה הפכה ליעד מועדף בקרב עסקים וארגונים מכל העולם. רמת התחרות בין העסקים המקומיים בניו ג'רזי גבוהה, וכדי לחדור לשוק המקומי ולמכור מוצרים ושירותים לתושבים ולעסקים בניו ג'רזי חייבים לגבש אסטרטגיה שיווקית נכונה ולשלב כלים מתקדמים טכנולוגית כמו קידום אתרים בינלאומי, קידום אתרים מקומי (לוקאלי), ניהול קמפיינים ברשתות החברות, פרסום ממומן במנועי החיפוש המובילים, ניהול מוניטין באינטרנט ושיווק עסקים בפלטפורמות הדיגיטליות המרכזיות.

אם העסק שלכם נמצא בנקודה שבה עליכם להחליט האם להשקיע בשיווק בינלאומי – כדאי לכם להגיע לפגישה עם המומחים שלנו. נשמח להסביר לכם על היתרונות של קידום אתרים בניו ג'רזי, להציג בפניכם סיפורי הצלחה שאנו גאים בהם המיוחד, להראות כיצד קידום אתרים בינלאומי בשפות זרות יכול להקפיץ את העסק שלכם בכמה צעדים קדימה ונשמח להראות לכם גם גרפים ונתונים.

שירות קידום אתרים בניו ג'רזי מיועד לבעלי העסקים וליזמים בישראל, אך מעבר לכך זהו שירות חובה המתאים גם ליזמים ולישראלים המנהלים עסקים או מתכננים להקים עסק בקרוב במדינת ניו ג'רזי. עליכם לזכור כי בניית אתר אינה מספיקה במציאות העסקית המאתגרת של היום ויש לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש. בישראל מתמקדים בשירות קידום אתרים בגוגל מאחר שזהו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בקרב הגולשים בארץ, אך בארצות הברית הגולשים משתמשים בגוגל, בינג ויאהו, והרגלי הגלישה והרכישות המקוונות שלהם שונים. 

כמו כן, כדאי לדעת כי בניו ג'רזי יש את אחת מהקהילות היהודיות הגדולות ביותר בארה"ב. גם הקהילה של הישראלים היא הגדולה ביותר מאחר שרבים עברו בתנאי רילוקיישן למדינה ובחרו לגור בניו ג'רזי בגלל הקרבה לניו יורק ומחירי הדיור הנוחים בהרבה בהשוואה למחירי הדיור ב"תפוח הגדול". לכן, בעזרת שירות קידום אתרים בניו ג'רזי ניתן להגיע ישירות לקהל גדול של לקוחות פוטנציאליים מקומיים, ובהם גם יהודים וישראלים רבים המתגוררים באזור, ואם ה-SEO נעשה על ידי מומחים לקידום אתרים תוכלו לשפר את יחס ההמרה וליהנות ממכירות רבות בדולרים.

מה זה קידום אתרים בניו ג'רזי?

המטרה העיקרית של שירות קידום אתרים בניו ג'רזי היא להשיג חשיפה רחבה לאתר העסקי שלכם, בין אם אתם עסק קטן שמוכר מוצרי חשמל או ציוד אחר ובין אם אתם מנהלים משרד עורכי דין או שיש לכם אתר מכירות גדול ומושקע. קידום אתרים אורגני הוא הכלי השיווקי היעיל ביותר להשיג נראות גבוהה בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש, להגדיל משמעותית את הטראפיק המגיע לאתר שלכם וליהנות מגידול בפעילות העסקית וברווחים.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי קידום אתרים בינלאומי מחייב טכניקות מורכבות יותר לעומת קידום אתרים בישראל. רוב הישראלים מחפשים מידע רק בגוגל ובגלל שהמדינה קטנה בשטחה והמרחקים בין הערים אינם משמעותיים, אין צורך לבצע קידום לוקאלי. כאשר מקדמים אתרים במדינות גדולות חייבים ליישם טכניקות של SEO לוקאלי, וכאשר אנחנו מבצעים מקדמים אתרים בניו ג'רזי המומחים שלנו מבצעים מחקרי שוק כדי לבנות אסטרטגיה מותאמת אישית לצורכי העסק שלכם ואנו מבצעים קידום אתרים בערים המרכזיות במדינת ניו ג'רזי, ובאפשרותנו להגיע לרזולוציה מדויקת יותר לפי רבעים ושכונות.

כך לדוגמה, אנחנו יכולים להציע לכם חבילת קידום אתרים אורגני וממומן בניו ג'רזי הכוללת בין היתר קידום אתרים בניוארק, ג'רזי סיטי, פטרסון, אדיסון, אטלנטיק סיטי, פרינסון, קמדן וכו'.

יודגש כי מדינת ניו ג'רזי גובלת במדינת ניו יורק, ובגלל הקרבה למטרופולין של העיר ניו יורק, הערים המרכזיות והצפופות ביותר ממוקמות ברצועת החוף הצפון מזרחית, ובאזור זה יש את הפרוורים עם התושבים העשירים ביותר. לכן, כאשר אתם מחפשים דרך נכונה ויעילה להשיג לקוחות חדשים בארצות הברית כדאי להתמקד בקידום האתר בניו ג'רזי. בשנים האחרונות המדינה קידמה ופיתחה פארקי תעשייה חדשים, בעיקר לתעשיית ההייטק, וכדי לעודד יזמים להשקיע במדינה הוחלט להקל על רישום חברות LLC והמדינה מציעה הטבות משתלמות ליזמים.

מה היתרונות של שירות קידום אתרים בניו ג'רזי?

לאחר שהבנו מהן המטרות העיקריות של קידום אתרים במדינות כמו ניו ג'רזי הגיע הזמן להציג את היתרונות שאתם יכולים להשיג באמצעות השירות שלנו. בין היתרונות המרכזיים של שירות קידום אתרים בניו ג'רזי:

  • מיקום גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל ושאר מנועי החיפוש.
  • שיעור הקלקות גבוה על התוצאה האורגנית.
  • מיתוג של עסק בינלאומי.
  • שיפור משמעותי ביחס ההמרה.
  • החזר השקעה גבוה במיוחד (ROI).
  • התוצאות האורגניות מבטיחות זרם בלתי פוסק של לידים איכותיים וחמים.
  • טראפיק גדול המגיע לאתר שלכם.
  • נראות מרשימה באינטרנט.
  • גידול ניכר בפעילות העסקית של העסק במדינת ניו ג'רזי.
  • הגדלת ההכנסות מהמכירות המקוונות באתר.

פתרונות לקידום אתרים אורגני באזורים החשובים ביותר בניו ג'רזי

כפי שציינו, ניו ג'רזי היא המדינה הצפופה ביותר בארצות הברית, ולמרות ששטחה קטן בהשוואה למדינות אחרות בארה"ב ודומה יחסית לשטחה של מדינת ישראל, התושבים המקומיים מעדיפים לרכוש מוצרים ושירותים מעסקים מקומיים וקרובים אליהם. על כן חייבים לבצע קידום אתרים לוקאלי ולמקד את מאמצי הקידום האורגני והממומן לפי ערים ואזורים שונים בניו ג'רזי.

אנחנו מתכננים אסטרטגיית קידום אתרים בניו ג'רזי לפי ערים והפתרונות המקצועיים שלנו בתחום ה-SEO כוללים אפשרויות כגון:

קידום אתרים בניוארק (Newark) – ניוארק היא העיר הגדולה ביותר בניו ג'רזי ויש בה קהילה גדולה של ישראלים והתושבים אמידים ובעלי כוח קנייה משמעותי. בניוארק יש עשרות אלפי עסקים קטנים ובינוניים וכדי להשיג יתרון עליהם חשוב להשקיע בקידום אורגני וממומן של האתר. 

קידום אתרים בג'רזי סיטי – Jersey City היא העיר השנייה בגודלה במדינה, היא קרובה מאוד למנהטן ונמצאת מעבר לנהר ההדסון. 

קידום אתרים באטלנטיק סיטי – עיירת הנופש הקסומה פופולרית מאוד בקרב התיירים, יש בה הרבה חנויות ועסקים קטנים והעיר ידועה בבתי הקזינו המפוארים שמושכים תיירים מכל העולם.

קידום אתרים בפטרסון – פטרסון היא העיר השלישית בגודל אוכלוסייתה בניו ג'רזי, זו עיר מודרנית ומפותחת עם מרכזי קניות גדולים, שלל בתי עסק וחנויות, והתושבים בעלי כוח קנייה גדול. 

מהן שיטות העבודה לקידום אתרים בניו ג'רזי?

מתודולוגיית העבודה שלנו מבוססת על שיטות וטכניקות SEO מתקדמות וייחודיות, אנו מבצעים קידום אתרים לגיטימי (White Hat) בלבד ואיננו נוקטים בטכניקות פסולות העלולות להביא לעונשים חמורים מגוגל ומשאר מנועי החיפוש. בכל פרויקט קידום אתרים בניו ג'רזי אנחנו משלבים פעולות רבות, ובמדריך זה נציג את חלק מהטכניקות שאנחנו מיישמים כדי להשיג את המטרות שלכם:

מחקר מילות מפתח – נכון, בכל שירות קידום אתרים מבצעים מחקר מילות מפתח, אך כאשר מבצעים קידום אתרים בינלאומי המחקר חייב להיות יסודי ומקצועי יותר. אנחנו מנתחים את שיטות הקידום וביטויי המפתח שהמתחרים שלכם בחרו כדי שהאתר שלכם יקבל דירוג גבוה משלהם, ובנוסף לכל אורך הקידום אנחנו בודקים את מילות המפתח ובוחרים גם ביטויי זנב ארוך המבטיחים דירוג גבוה בתוצאות החיפוש, בזמן הקצר ביותר. מאחר שחלק מעבודת הקידום מבוסס על קידום לוקאלי אנחנו בוחרים ביטויים הכוללים את ניו ג'רזי והערים המרכזיות במדינה, לכן במקום לבחור ביטוי תחרותי כמו מנעולן בניו ג'רזי, אנחנו נבחר ביטויים ממוקדים יותר כמו מנעולן בניוארק, מנעולן 24/7 לכלי רכב בפטרסון וכיוצא בזה.

מחקר שוק ומתחרים – סביר להניח שאתם מכירים היטב את השוק והמתחרים העיקריים שלכם, אך לפני שאתם כובשים בסערה את ניו ג'רזי עליכם לנתח את השוק המקומי ולהבין מי המתחרים שלכם במדינה הזרה וכיצד הם מצליחים. מחקרי שוק ומתחרים הם חלק מרכזי בעבודה והמידע מסייע לנו להשיג את התוצאות הטובות ביתר עבורכם.

SEO טכני – המומחים שלנו מבצעים SEO טכני מקיף ומעמיק כדי להנגיש את האתר העסקי שלכם לזחלן ולבוט של מנועי החיפוש. ה-SEO הטכני נועד לאפשר לאלגוריתם המשוכלל של גוגל ושאר מנועי החיפוש להבין את האתר שלכם ולסייע לו לסרוק ולאנדקס אותו. אם תהליך הסריקה והאינדוקס עובד היטב האתר שלכם זוכה לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. בשלב זה המומחים שלנו מבצעים פעולות רבות באתר ומחוצה לו כדי לשפר את מהירות טעינת העמודים, להתאים את האתר למובייל, לשפר את חוויית המשתמש ועוד.

יצירת תוכן איכותי המותאם לתושבי ניו ג'רזי – התוכן מהווה חלק מרכזי בעבודה של חברות קידום אתרים, וידוע כי גוגל אוהב הרבה תוכן, ובעיקר תכנים איכותיים המספקים ערך לגולשים. הצוות שלנו בחברה כולל מומחי תוכן מנוסים, במגוון רחב של שפות, לא רק עברית ואנגלית. מומחי התוכן שלנו מייצרים תכנים ברמה הגבוהה ביותר גם בספרדית ובשלל שפות זרות נוספות. אנחנו מוסיפים תכנים איכותיים לאתר שלכם, כמובן באנגלית, אך אם במחקר השוק גילינו כי אתם מקבלי פניות מקהילה ההיספאנים בניו ג'רזי נמליץ לשלב גם תוכן בספרדית. 

אופטימיזציה לאתר – תהליך חשוב בקידום אתרים אורגני, האופטימיזציה (SEO)  נעשית בתוך ומחוץ לאתר וכוללת פעולות כמו שיפור הכותרות בעמודים, מבנה נכון ותקני של כתובות האתר, הוספת תוכן איכותי ומקורי בשילוב מילות מפתח, שיפור התגיות (מטא נתונים), בניית היררכיה, שדרוג ממשקי משתמש, קישורים פנימיים ועוד.

בניית קישורים חיצוניים – האלגוריתם של גוגל מדרג את האתרים לפי מאות פרמטרים, ורוב הפרמטרים אינם ידועים. הקישורים הנכנסים לאתר מהווים חלק מרכזי בתהליך SEO, אך כיום יש לבנות מערך של קישורים איכותיים והכמות פחות חשובה. מאחר שחלק מרכזי בקידום האתר בניו ג'רזי מבוסס על קידום לוקאלי, אנחנו יוצרים קישורים עם אתרים מקומיים הנחשבים לסמכותיים בעיני גוגל, לדוגמה אינדקסים פופולריים של בעלי מקצוע בניו ג'רזי, אתרים של מקומונים, אתרי חדשות מקומיים וכדומה.

SEO לוקאלי – קידום אתרים לוקאלי מבטיח חשיפה ממוקדת ולידים חמים מניו ג'רזי. במסגרת הקידום הלוקאלי אנחנו מבצעים פעולות כמו פתיחת פרופיל לעסק שלכם בשירות גוגל לעסק שלי (GMB), הוספת העסק שלכם לגוגל מפות, רישום באינדקסים מקומיים, יצירת מעורבות של גולשים מניו ג'רזי המבקרים באתר ובנכסים דיגיטליים אחרים, בניית וניהול פרופיל עסקי ברשתות החברתיות, פתיחת ערוץ ביו טיוב ועוד. בקידום הלוקאלי משפרים את ה-CITATION (אזכורים ברשת) של האתר או המותג שלכם, ובדרך כלל מוסיפים את האתר לאינדקסים הגדולים ביותר בניו ג'רזי ובארצות הברית, אך חשוב להוסיף את האתר גם לאינדקסים מקומיים קטנים ובאתרים מקומיים הנחשבים לפופולריים בקרב תושבי המדינה.

שאלות נפוצות בנושא קידום אתרים בניו ג'רזי

האם חברת קידום מישראל יכולה לבצע קידום אתרים בניו ג'רזי?

בהחלט כן. העולם הפך לכפר גלובלי ורוב הפעילות העסקית והשיווקית היא באינטרנט, לכן הכתובת של חברת הקידום פחות חשובה ויש להתמקד בניסיון המקצועי ובאיכות השירות. אגב, אנחנו מקדמים אתרים במגוון מדינות זרות, בשלל שפות, ויש לנו שיתופי פעולה עם סוכנויות דיגיטל מקצועיות ביעדים הנבחרים. 

כמה זמן לוקח קידום אתרים בניו ג'רזי?

התחרות על ביטויי המפתח במנועי החיפוש בחו"ל הינה גבוהה מאוד, לכן בדרך כלל מתחילים לראות את התוצאות של קידום אתרים אורגני בניו ג'רזי לאחר 6-3 חודשים בביטויים הלא תחרותיים, ובביטויים התחרותיים יש להשקיע ב-SEO לפחות חצי שנה עד שנה.

האם כדאי להשקיע גם בקידום אתרים ממומן בניו ג'רזי?

בהתאם לצורך ולתקציב, המומחים שלנו ימליצו לכם לשלב גם קידום אתרים ממומן בניו ג'רזי, בדרך כלל אם האתר שלכם חדש ואתם רוצים לשווק אותו במהירות ולהשיג נוכחות מרשימה ברשת.

למה חשוב לבצע קידום אתרים לוקאלי בניו ג'רזי?

מומלץ לשלב פעולות מתחום הקידום הלוקאלי כדי להשיג טביעת אצבע דיגיטלית בניו ג'רזי ולהשיג חשיפה ממוקדת בקרב התושבים והעסקים המקומיים במדינה. הקידום הלוקאלי הוא תחום פחות מוכר בישראל לכן חשוב לבחור היטב חברת לקידום אתרים כדי להשיג את התוצאות הרצויות וליהנות מהחזר השקעה גבוה.

 

לסיכום, קידום אתרים בניו ג'רזי נועד לסייע להצלחת העסק והמותג שלכם. בעזרת צוות המומחים שלנו תוכלו להשיג טביעת אצבע דיגיטלית ונראות מקוונת מרשימה במדינת ניו ג'רזי שבארצות הברית. קידום אתרים אורגני הוא כלי שיווקי אפקטיבי וניתן לנטר ולנתח את תוצאותיו, ובעזרתו תוכלו להגדיל את המכירות באתר ולהשיג יתרונות חשובים על פני המתחרים שלכם בניו ג'רזי. 

למידע נוסף, לייעוץ בנושא קידום אתרים בניו ג'רזי ולתיאום פגישת הכרות – אנא השאירו פרטים בטופס ליצירת קשר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם!

צור קשר

יצירת קשר

שיתוף ברשתות

אולי יעניין אותך גם...

דילוג לתוכן