קידום אתרים בניו יורק

תוכן עניינים

מי צריך קידום אתרים בניו יורק?

ניו יורק (סיטי) היא עיר עצומה בשטחה, זו גם העיר המאוכלסת והצפופה ביותר בארצות הברית. ניו יורק מכונה גם בשם התפוח הגדול, והיא גם אחת מהערים בעלות ההשפעה העולמית הגדולה ביותר בתחומי כלכלה, פיננסים, תקשורת, פוליטיקה, תרבות, אמנות, בידור ואופנה. העיר מורכבת מחמישה רבעים: ברונקס, ברוקלין, מנהטן, סטטן איילנד וקווינס.

כדאי לדעת כי העיר ניו יורק מהווה מרכז כלכלי בינלאומי, ולמשעה העיר מהווה את המרכז הכלכלי המשמעותי והגדול ביותר בארה"ב. לכן, עסקים רבים מישראל וממדינות אחרות מעוניינים למכור מוצרים ושירותים לתושבים ולעסקים המקומיים בניו יורק, כולל עסקים הממוקמים באזורים הכלכליים הבולטים בעיר, כלומר באזורים כמו מידטאון מנהטן, דרום האי איילנד בדגש על אזור וול סטריט וכד'.

כדי לחדור לשוק המקומי בניו יורק ועל מנת למכור מוצרים לתושבים ולעסקים בעיר המתקדמת כדאי להשקיע ב-SEO ובשיווק עסקים בדיגיטל. בעזרת קידום אתרים בניו יורק ניתן לקבל חשיפה רחבה וממוקדמת בפני לקוחות פוטנציאליים מניו יורק והסביבה, והמומחים שלנו יודעים כיצד לקדם אתרים אורגנית ברמה של רבעים ושכונות, לכן זו השקעה משתלמת שמחזירה את עצמה בקלות ומסייעת לבעלי העסקים להצליח בגדול.

בתוך כך, חשוב לציין כי שירות קידום אתרים בניו יורק מתאים גם ליזמים ולבעלי עסקים ישראלים המתגוררים בניו יורק או מחזיקים עסק בעיר. לפי הנתונים יש בניו יורק כ-130,000 ישראלים, חלקם מנהלים עסקים מקומיים, ותחומי הפעילות העיקריים של בעלי העסקים הישראלים בניו יורק הינם נדל"ן (תיווך, יזמות, שכירות ועוד), מנעולנות, הובלות, מסעדות, הייטק, יזמות טכנולוגית, עריכת דין, מיזוג אוויר, שיפוצים ותיירות.

 

מה זה קידום אתרים בניו יורק?

קידום אתרים הוא תחום המורכב מקידום אורגני במנועי החיפוש ומקידום ממומן בפלטפורמות הדיגיטליות השונות. קידום אתרים אורגני, SEO באנגלית (Search Engine Optimization), נועד להשיג מיקום גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל ושאר מנועי החיפוש (בינג, יאהו וכו'), להגביר את החשיפה לאתר אותו מקדמים, לייצר טראפיק משמעותי לאתר של הלקוח ולקבל זרם בלתי פוסק של לידים חמים ואיכותיים שקל להפוך למכירות.

קידום אורגני במנועי החיפוש ובראשם גוגל מבוסס על טכניקות שונות, יש לבצע אופטימיזציה לאתר כדי להתאים אותו לאלגוריתם ולמערכת הסריקה והאינדוקס של גוגל, ובנוסף מבצעים שינויים בקוד, במבנה ובתוכן באתר כדי להתאים אותו למאפייני קהל היעד. כאשר מבצעים קידום אתרים בניו יורק חייבים ליישם טכניקות מתקדמות יותר לקידום אתרים לוקאלי, ויש להתאים את התכנים באתר לאנגלית ובהתאם לצורך לשפות נוספות (בעיקר ספרדית בגלל ריבוי ההיספנים במתגוררים בעיר), מאחר שיש בניו יורק גיוון אתני רחב ורבים מתושבי העיר הם מהגרים ששפת אימם אינה אנגלית.

חשוב לציין כי תהליך התאמת האתר לשוק הבינלאומי ביו יורק והסביבה הוא תהליך מורכב ותובעני. יש להשקיע במחקרי שוק מעמיקים, להבין את השוק המקומי, לנתח את הרגלי הגלישה והרכישה באינטרנט של תושבים ועסקים בניו יורק, לזהות טרנדים ומגמות בניו יורק, להתאים את תוכן האתר לאנגלית ולשפות רלוונטיות אחרות, לבחור נכון דומיין, לבנות מערך קישורים מתקדם ואיכותי יותר תוך קבלת קישורים נכנסים מאתרים מקומיים הנחשבים לסמכותיים בעיני גוגל ועוד.

לכן, קידום אתרים בניו יורק הוא תחום נישתי בשירות קידום אתרים בינלאומי, וייעודו לעזור לעסקים ולארגונים המעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלהם בניו יורק, ולמעשה השירות מאפשר להם להרחיב את טביעת האצבע הדיגיטלית שלהם במדינת ניו יורק וכמובן בניו יורק סיטי.

השירות שלנו מבוסס על טכניקות SEO מתקדמות וייחודיות, שילוב של שיטות קידום אתרים לוקאלי, שיפור הקוד ומבנה האתר, שיפור זמן טעינת עמודי האתר בדגש על מהירות טעינת האתר במובייל, אסטרטגיית תוכן מתקדמת, בניית היררכיה נכונה, שיפור חוויית המשתמש באתר ועוד.

 

 

מה היתרונות של שירות קידום אתרים בניו יורק?

לפני שאנחנו מרחיבים על היתרונות החשובים של קידום אתרים בניו יורק חשוב להתייחס להרגלי הקניות והצרכנות של תושבי ניו יורק. התושבים המקומיים מעדיפים לרכוש מוצרים ושירותים מעסקים מקומיים, הם מחפשים מידע על מוצרים ושירותים באינטרנט, לא רק בגוגל, וידוע כי האמריקאים מתייחסים לחוות דעת ולביקורות שנכתבו על עסקים כדי להחליט ממי להזמין את המוצר או השירות.

יש הבדל משמעותי בין קידום אתרים בגוגל ישראל לבין קידום אתרים בארצות הברית, ומעבר להבדלי השפה יש שוני מהותי בדפוסי הצרכנות באינטרנט. כאשר מבצעים קידום אתרים בישראל אין התייחסות רחבה לנושא הקידום הלוקאלי מאחר שאנחנו חיים במדינה קטנה והמרחקים בין הערים אינם גדולים. כדי לחשוף את האתר בפני לקוחות פוטנציאליים בניו יורק יש לנתח את הרגלי הקנייה באינטרנט של התושבים המקומיים ויש להתייחס נכון גם לרבעים ולשכונות כדי להבטיח נוכחות דיגטלית מרשימה ולקבל טראפיק גדול יותר באתר.

היתרונות העיקריים של קידום אתרים בניו יורק הם:

  • דירוג גבוה בדף התוצאות הראשון של גוגל.
  • טביעת אצבע דיגיטלית בניו יורק.
  • חשיפה רחבה וממוקדת של האתר ותכניו בפני לקוחות פוטנציאליים מניו יורק.
  • אפשרות להתמקד בלקוחות פוטנציאליים לפי ערים במדינת ניו יורק ולפי רבעים בעיר ניו יורק.
  • גידול משמעותי בטראפיק המגיע לאתר שלכם.
  • זרם בלתי פוסק של לידים איכותיים וחמים.
  • שיווק עסקים ממוקד במטרופולין של העיר ניו יורק (כ-20 מיליון תושבים).
  • לתושבי ניו יורק יש כוח קנייה משמעותי.
  • שיפור יחס המרה.
  • מיתוג של עסק מקומי מצליח ומקצועי.
  • בידול מהמתחרים.

בנוסף לזאת, כדאי להכיר את הסטטיסטיקה הבאה:

  • רוב תושבי ניו יורק, כ-90% מהתושבים, מחפשים עסקים מקומיים באמצעות הסמארטפון שלהם.
  • 75% מתושבי העיר המחפשים מוצרים באינטרנט באמצעות הטלפון הנייד רוכשים את הפריט באתרי המכירות המקוונים, בעיקר מאתרים מקומיים, לכן חשוב לבצע קידום אתרים לוקאלי.
  • כ-75% מתושבי ניו יורק מבצעים חיפוש מקדים באינטרנט לפני הזמנת מוצר או שירות כזה או אחר.
  • 46% מנפח החיפושים בגוגל הם חיפושים מקומיים.

 

 

פתרונות לקידום אתרים אורגני ברבעים החשובים ביותר בניו יורק

העיר ניו יורק בנויה מ-5 רבעים, ולכל רובע יש מאפיינים ייחודיים. למעשה, כל רובע מהווה גם מחוז במדינת ניו יורק, לכן חשוב להקפיד על קידום אתרים לוקאלי כדי להשיג את התוצאות האופטימליות עבורכם. אנחנו מציעים שירות מקצועי ויעיל המאפשר לנו לקדם את האתר שלכם ברבעים השונים, ונשמח להתאים עבורכם חבילת קידום אתרים אורגני בכל ניו יורק או רק בחלק מהרבעים. השירות שלנו כולל את הפתרונות הבאים:

קידום אתרים במנהטן – הרובע כולל את האי מנהטן, האי רוזוולט, הרי רנדל, האי ליברטי, האי מיל רוק ואיים נוספים. זהו הרובע המרכזי והצפוף ביותר בניו יורק שנחשב לרובע העסקים המרכזי בעיר ובו נמצאת הבורסה לניירות ערך. אוכלוסיית מנהטן מונה כ-1.7 מיליון תושבים.

קידום אתרים בברונקס – הברונקס הוא הרובע הצפוני ביותר בעיר וגרים בו כ-1.5 מיליון תושבים. הרובע כולל מספר איים באיסט ריבר ויש בו עסקים רבים, אתרי תיירות ידועים, אטרקציות מגוונות, אוניברסיטאות מובילות ועוד.

קידום אתרים בברוקלין – הרובע המאוכלס ביותר בניו יורק, בברוקלין מתגוררים כ2.75 מיליון תושבים, יש מרכז עסקים גדול וברוב השכונות בברוקלין שומרים על צביון אתני ייחודי, לדוגמה שכונת בורו פארק שבה ניתן למצוא בעיקר יהודים אורתודוקסים.

קידום אתרים בקווינס – קווינס הוא הרובע המזרחי ביותר בניו יורק, מתגוררים בו כ-2.4 מיליון תושבים, וזהו הרובע והמחוז המגוון ביותר מבחינה אתנית. קידום אתרים אורגני בקווינס חייב להיות לוקאלי ויש להתייחס לגיוון האתני כדי לתכנן נכון את אסטרטגיית הקידום ולהתאים את התוכן לשפות השכיחות בקרב תושבי הרובע.

קידום אתרים בסטטן איילנד – הרובע הקטן ביותר בין הרובעים בניו יורק, מתגוררים בו כחצי מיליון תושבים, והאי סטטן איילנד נמצא בסמוך לכניסה לנמל הגדול בעיר.

 

 

מהן שיטות העבודה לקידום אתרים בניו יורק?

שלבי העבודה שלנו:

  • פגישת הכרות ואפיון לקוח – הפגישה נחוצה כדי להכיר את הצרכים הייחודיים שלכם, להבין את מאפייני העסק ומוצריו, לתאם ציפיות ולהחליט על חבילת הקידום.
  • בניית אסטרטגיה לקידום האתר – בשלב זה המומחים שלנו מבצעים מחקרי שוק, מחקר מתחרים וסקרים. לאחר איסוף וניתוח המידע אנחנו מגבשים אסטרטגיה מקצועית לקידום האתר שלכם בניו יורק, כולל אסטרטגיית תוכן ומחקר מילות מפתח.
  • SEO טכני – שלב חשוב וקריטי בקידום אתרים בינלאומי או לוקאלי. SEO טכני נועד להתאים ולהנגיש את האתר למערכת הסריקה והאינדוקס של מנועי החיפוש ובראשם גוגל. זהו שלב מרכזי בעבודה של מקדמי אתרים, ורק כך ניתן להשיג את היעדים הרצויים ולהגיע למיקום גבוה בדף תוצאות החיפוש.
  • קידום אתרים לוקאלי בניו יורק – בסיום שלב האופטימיזציה לאתר שלכם אנחנו מתחילים ליישם טכניקות קידום מתקדמות על מנת להשיג חשיפה רחבה, לשפר יחס המרה ולהגדיל את הטראפיק לאתר.
  • ניתוח וניטור תוצאות הקידום – לכל אורך שלבי העבודה שלנו אנחנו אוספים נתונים ומנתחים את המידע כדי לשפר את קידום האתר שלכם. הניטור מאפשר לנו לשפר את שיטות הקידום על מנת להשיג את התוצאות שנקבעו מראש, ואנחנו מקפידים על שליחת דיווחים ועדכונים.

באופן כללי, חבילת קידום אתרים בניו יורק מותאמת לצורכי הלקוח ולמאפייניו הייחודיים. אנחנו מספקים מעטפת שירותים רחבה כוללת את הפתרונות הבאים:

  • קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש השונים, בעיקר בגוגל אך גם בבינג וביאהו.
  • קידום אתרי לוקאלי בעיר ניו יורק, עם אפשרות לקידום לוקאלי לפי רובעים.
  • קידום ממומן בגוגל (PPC).
  • ניהול קמפיינים (פרסום ממומן) בפלטפורמות הדיגיטליות המובילות, כולל רשתות חברתיות.
  • ניהול מוניטין באינטרנט.
  • שיווק עסקים דיגיטלי.
  • מיתוג עסקים בדיגיטל.
  • בניית אתרים רספונסיביים המתאימים למובייל, במגוון רחב של שפות, כולל אתרי מכירות וחנויות אינטרנטיות.
  • שירותי כתיבת תוכן במגוון שפות.
  • ניהול פרופיל עסקי בפייסבוק, אינסטגרם וכיוצא בזה.
  • בניית מערך קישורים לצורך קידום אתרים בניו יורק.

במסגרת פרויקט קידום האתר שלכם בניו יורק אנחנו עורכים מחקר מילות מפתח יסודי ומעמיק, בוחרים ביטויי זנב ארוך שבהם התחרות קלה יותר, ולכל אורך עבודת הקידום אנחנו מנתחים את ההישגים שלנו כדי לשפר ביצועים ולמקסם תוצאות.

 

 

מה חשוב לדעת לפני קידום אתרים בניו יורק?

קידום אתרים מסייע לעסקים להרחיב את הפעילות העסקית בניו יורק, לקבל חשיפה רחבה וליהנות מלקוחות איכותיים המחפשים מוצרים ושירותים כמו שהעסק שלכם מציע. כדי לחדור לשוק המקומי, לקבל חשיפה ממוקדת ולהשיג לקוחות פוטנציאליים בניו יורק מומלץ להשקיע בקידום אתרים אורגני וניתן לשלב גם קידום ממומן.

ראוי לציין כי קידום אתרים בניו יורק שונה מקידום אתרים בישראל לכן חשוב לבחור נכון מומחים לקידום אתרים שיש להם את הידע והניסיון הנדרש להשגת היעדים. טכניקות רבות במסגרת הקידום בניו יורק מבוססות על קידום אתרים לוקאלי, לכן אנחנו פותחים עבורכם פרופיל בשירות גוגל לעסק שלי (Google My Business), מוסיפים את האתר שלכם בגוגל מפות, מתרגמים תכנים קיימים באתר ומעבים אותם, מוסיפים תכנים איכותיים חדשים המשולבים במילות מפתח ובנוסף אנחנו מאחסנים את האתר בשרת קרוב ואיכותי כדי לשפר את מהירות טעינת האתר ולקבל דירוג גבוה יותר מהאלגוריתם המשוכלל של גוגל.

עלינו להשקיע באופטימיזציה של האתר, וכדי להצליח בפעולות הקידום האורגני בניו יורק עלינו לבצע שינויים בקוד ובמבנה האתר, להתאים אותו לעדכון מובייל פירסט, להוסיף ולערוך תגיות, לבנות מערך קישורים מאתרים הנחשבים לסמכותיים בעיני גוגל, לעדכן באתר מדיניות החזרת מוצרים ומשלוחים, לבחור נכון את הדומיין, להתאים את התכנים לסלנג המקומי ועוד.

קידום אתר בניו יורק דורש זמן, התמדה ומשאבים, ואין קיצורי דרך בתחום ה-SEO. עליכם לבחור חברת קידום אתרים המתמחה בקידום לוקאלי במגוון שפות, וחשוב לקרוא סיפורי הצלחה של החברה כדי לקבל החלטה נכונה.

 

שאלות נפוצות בנושא קידום אתרים בניו יורק

כמה זמן לוקח קידום אתרים בניו יורק?

יש להשקיע ולהתמיד בקידום אתרים בניו יורק לפחות 6 חודשים. קידום אתרים לוקאלי בניו יורק נחשב למשימה מורכבת בגלל התחרות הגבוהה על המיקומים בגוגל ויש להתחרות עם עסקים בינלאומיים מכל העולם, לא רק עם עסקים מקומיים.

כמה עולה קידום אתרים בניו יורק?

לכל לקוח יש לבנות חבילת קידום מעט שונה ובהתאמה לצרכיו הייחודיים ולמאפייני הפעילות העסקית שלו. לכן, באופן כללי עלות קידום אתרים בניו יורק היא החל מ-1,000$ לחודש.

מה עדיף, קידום אתרים על ידי חברת בניו יורק או על ידי סוכנות דיגיטל בישראל?

מיקום חברת הקידום פחות רלוונטי ועליכם לבחור את החברה לפי הוותק, הניסיון והשירותים שהיא מציעה. אנחנו מקדמים אתרים לחברות ולארגונים בכל העולם, כולל ארצות הברית, ואנו מתמחים בקידום אתרים בניו יורק, גם לפי רבעים. אנחנו עובדים עם צוותים מקומיים בניו יורק כדי למקסם תוצאות עבורכם.

למי מתאים קידום אתרים בניו יורק?

השירות מתאים לכל עסק או ארגון שמעוניין לחדור לשווקים גלובליים חדשים כמו ניו יורק. קידום אתרים בניו יורק מומלץ לבעלי עסקים קטנים ובינוניים מישראל, לבעלי חברות וארגונים, לתאגידים בינלאומיים, ליזמים בתחום הנדל"ן ובתחומי עיסוק נוספים כמו הייטק, תיירות, שיפוצים, מנעולנות ועוד.

 

לסיכום

כל עסק המעוניין למכור מוצרים ושירותים ללקוחות בניו יורק חייב להשקיע בקידום אתרים בניו יורק. אנחנו מציעים פתרונות מתקדמים לכל הלקוחות ומסייעים להם להגדיל את הפעילות העסקית, לזכות במיתוג של עסק אמין ומקצועי, לחדור לשווקים הגלובליים וליהנות מזרם של לידים חמים ומגידול משמעותי במכירות ובהכנסות העסק.

למידע נוסף ולתיאום פגישת הכרות – השאירו פרטים ליצירת קשר כאן באתר או צרו איתנו קשר באמצעות הטלפון או המייל!

צור קשר

יצירת קשר

שיתוף ברשתות

אולי יעניין אותך גם...

דילוג לתוכן