קידום אתרים במישיגן

תוכן עניינים

מישיגן (Michigan) ממוקמת באזור המערב התיכון של ארצות הברית והמדינה גובלת בקנדה בצפון מזרח. עיר הבירה של מישיגן היא לאנסינג, והעיר הגדולה ביותר במדינה היא דטרויט. במדינה גרים מעל 10 מיליון תושבים וזו המדינה ה-11 בגודל שטחה בארצות הברית.

הכלכלה במישיגן היא אחת מהכלכלות החזקות ביותר בארצות הברית, המדינה ידועה בתעשיית הרכב המובילה ובאזור דטרויט יש את משרדי ההנהלה של חברות הרכב פורד, ג'נרל מוטורס וקרייזלר, ובנוסף יש במישיגן תעשיית הייטק המפותחת בה מועסקים מעל חצי מיליון עובדים. במישיגן יש קהילה יהודית גדולה יחסית ובשנים האחרונות עברו למדינה ישראלים רבים, חלקם בתנאי רילוקיישן. חלק מהישראלים שחיים במישיגן מקימים עסקים מקומיים, בעיקר בתחומים כמו הייטק, נדל"ן (תיווך, ייזום, השקעות ובנייה), שיפוצים, מנעולנות, מסעדות ובתי קפה, תיירות ועוד.

שירות קידום אתרים במישיגן מיועד בעיקר לבעלי עסקים ולבעלי אתרי מכירות מישראל המעוניינים להגדיל את הפעילות העסקית שלהם באחת מהמדינות המשגשגות בארצות הברית. שירות קידום אתר אורגני וממומן במנועי החיפוש מתאים גם לישראלים המעוניינים להקים עסק חדש במישיגן וזקוקים לפתרונות שיווק מתקדמים, וכן לבעלי עסקים במישיגן המעוניינים להגדיל חשיפה, לקבל לידים איכותיים וחמים ולהגדיל מכירות ללקוחות מקומיים.

מי צריך קידום אתרים במישיגן?

העולם הפך כבר מזמן לכפר גלובלי ועסקים יכולים למכור מוצרים שונים ללקוחות בשווקים הבינלאומיים, להפוך לעסק בינלאומי מוכר וליהנות מקצב גידול מהיר ומיותר הכנסות ורווחים. ישנם עסקים בישראל המגיעים למיצוי הפוטנציאל שלהם בגלל שהשוק המקומי קטן ומוגבל בכוח הקנייה שלו, לכן זהו שלב קריטי בעסק ויש לחשב מסלול מחדש ולהחליט האם להשקיע משאבים כדי לחדור לשווקים בינלאומיים ולהתחיל למכור מוצרים ושירותים ללקוחות פוטנציאליים מעבר לים, ובמיוחד במדינות ארצות הברית ובהן כמובן מישיגן, במדינות אירופה ועוד. 

מאחר שארצות הברית נחשבת לארץ האפשרויות הבלתי נגמרות רבים מבעלי העסקים והחברות בישראל מעוניינים למכור מוצרים ללקוחות האמריקאים, בין היתר לתושבי מדינת מישיגן, ובמיוחד לתושבים באזור דטרויט ואאשר הערים המרכזיות במדינה. כיום כדי למכור מוצרים במישיגן או בכל מדינה אחרת בארצות הברית לא חייבים לפתוח סניף מקומי וניתן למכור את המוצרים בפלטפורמות הדיגיטליות המתקדמות השונות. בעזרת קידום אתרים במישיגן כל עסק יכול להציע את מוצריו ושירותיו ללקוחות רלוונטיים במדינה הזרה, וניתן לשלב גם קמפיינים ופרסום ממומן בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים כדי לקבל חשיפה רחבה, טראפיק גדול המגיע לאתר וזרם בלתי פוסק של לידים חמים.

אחת הטעויות שבעלי עסקים בישראל עושים היא להקים אתר עם תכנים בשפה האנגלית בלבד מתוך אמונה כי האתר יביא להם לקוחות. בפועל, תרגום התכנים באתר לאנגלית הוא צעד חשוב והכרחי, אך זהו רק שלב אחד כדי לשווק את העסק במדינות זרות כמו מישיגן. התחרות בין העסקים בארצות הברית היא עצומה, לכן עסקים וארגונים משקיעים משאבים רבים בדרכי השיווק שלהם בעולם הדיגיטל, ומסיבה זו יש תחרות קשה על המיקומים הגבוהים בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש.

אגב, חשוב לדעת כי תושבי מישיגן, כמו מרבית תושבי ארצות הברית, אינם גולשים באינטרנט רק באמצעות גוגל. לכן כאשר מדברים על קידום אתרים בארצות הברית חשוב לנטר ולבדוק את הרגלי הגלישה של הלקוחות הפוטנציאליים, ולרוב המומחים שלנו ימליצו על קידום האתר במנועי חיפוש פופולריים נוספים כמו בינג ויאהו.  

כדי לסייע לעסק שלכם להצליח במישיגן וביעדים בינלאומיים נוספים אנחנו מבצעים מחקרי שוק מעמיקים ומקיפים, ובנוסף אנחנו מנתחים את דפוסי הקנייה באינטרנט של לקוחות פוטנציאליים במישיגן. חשוב לאפיין את קהלי המטרה במישיגן, להבין את התרבות המקומית שלהם, לאפיין את הרגלי הרכישות אונליין וללמוד את הסלנג המקומי. לכן, כחלק מהשירות שלנו אנחנו מבצעים מחקר מתחרים וכך אנחנו יכולים לייעל את העבודה שלנו ולהשיג עבורכם תוצאות מעולות המבטיחות לעסק שלכם יתרונות משמעותיים על פני המתחרים הרבים.

חשוב לציין כי במישיגן יש קהילה יהודית גדולה יחסית ובנוסף מתגוררים במדינה עשרות אלפי ישראלים, חלקם עברו למישיגן בשנים האחרונות. מסיבה זו ניתן לראות חיפושים רבים בעברית במנועי החיפוש של גוגל ארצות הברית, ואם אתם מבחינים בכניסות לאתר שלכם מגולשים שגרים במישיגן כדאי לכם להשקיע בקידום אתרים אורגני כדי להגדיל את החשיפה ולמכור יותר מוצרים באמריקה.

מה זה קידום אתרים במישיגן?

קידום אתרים במנועי החיפוש הוא אחד מכלי השיווק היעילים והאפקטיביים ביותר בעולם הדיגיטל. חברות בינלאומיות ותאגידי ענק הבינו זה מכבר את חשיבות ה-SEO כחלק מרכזי באסטרטגיה השיווקית שלהם, ומה שטוב לתאגידי הענק מתאים גם לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בישראל, אך כמובן שיש גם הבדלים מבחינת תקציב ופרמטרים נוספים. 

עסקים המעוניינים למכור מוצרים במישיגן חייבים להשקיע בשירות קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים כמו בינג ויאהו. קידום אתרים אורגני נועד לשפר את נראות האתר ברשת האינטרנט, להשיג חשיפה רחבה, לקבל תעבורה גדולה של גולשים המבקרים באתר ולהגדיל את המכירות ללקוחות חדשים. כאשר אנחנו מבצעים קידום אתרים במישיגן המטרה שלנו היא להפוך את העסק שלכם למותג מקומי מוכר בקרב תושבי מישיגן ולסייע לכם לקבל לידים חמים ולהגדיל את המכירות ללקוחות בארצות הברית.

בתוך כך, אם השקעתם בשירות קידום אתרים אורגני בישראל עליכם לדעת כי קידום אתרים בחו"ל נחשב לפרויקט מורכב ומאתגר יותר. כדי לקדם אתרים בארצות הברית יש להתמקד בטכניקות של קידום אתרים לוקאלי מאחר שהמרחקים בין מדינות וערים הם עצומים וידוע כי האמריקאים מעדיפים לרכוש מוצרים רק מחברות מקומיות. לכן, האתר שאנחנו מקדמים עובר אופטימיזציה מעמיקה ויסודית ויש להכין אותו לקראת סריקה ואינדוקס ולהפוך אותו לאתר שנראה כמו כל אתר של חברה אמריקאית מצליחה. הקידום האורגני במישיגן מתמקד בתושבי המדינה ונועד להגדיל את החשיפה לאתר שלכם בקרב תושבים ועסקים ממישיגן וכמובן לסייע לכם למכור מוצרים וליהנות מהכנסה בדולרים ירוקים.

מה היתרונות של שירות קידום אתרים במישיגן?

היתרונות העיקריים של שירות קידום אתרים במישיגן הינם:

  • דירוג גבוה בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש גוגל, בינג ויאהו.
  • טביעת אצבע דיגיטלית במישיגן.
  • חשיפה רחבה של האתר בפני לקוחות פוטנציאליים (יחידים ועסקים) במישיגן.
  • כלי שיווק עוצמתי המאפשר להתמקד בלקוחות לפי ערים ומחוזות במדינת מישיגן.
  • השגת טראפיק (תעבורת גולשים לאתר) גדול לאתר.
  • לידים חמים ואיכותיים מתושבי מישיגן. 
  • שיפור יחס המרה ושיעור הקלקות גבוה.
  • תדמית של עסק מקומי ומצליח במישיגן.
  • יתרונות על פני המתחרים.

פתרונות לקידום אתרים אורגני באזורים החשובים ביותר במישיגן

מישיגן הא מדינה עצומה בשטחה, היא מתפרסת על פני שטח של 253,793 קמ"ר והיא המדינה ה-11 בגודלה בארצות הברית. המרחקים בין הערים המרכזיות במישיגן הם עצומים, לכן חייבים לנקוט בפעולות של קידום אתרים לוקאלי, כלומר קידום אתרים מקומי, אך יש מעט חברות קידום אתרים בישראל המתמחות בתחום זה, לכן כדאי לפנות אלינו והמומחים שלנו יסייעו לכם להשיג את התוצאות המקסימליות והטובות ביותר עבור הפעילות העסקית שלכם.

הצללת קידום האתר שלכם במישיגן מחייבת אותנו לגבש אסטרטגיית SEO מתקדמת וממוקדת יותר, ואנחנו מבצעים קידום אתרים בערים המרכזיות, ובאפשרותנו לרדת לרזולוציה של קידום לוקאלי לפי שכונות ורבעים. השירות שלנו כולל את הפתרונות המתקדמים והממוקדים הבאים:

קידום אתרים בדטרויט – דטרויט היא העיר הגדלה ביותר במישיגן, מתגוררים בה מעל 800,000 תושבים, ובמטרופולין כולו מתגוררים כ-4.5 מיליון אנשים. דטרויט מהווה את  מרכז תעשיית הרכב של ארצות הברית, אך בשנים האחרונות תעשייה זו סובלת מקשיים בגלל התחרות מול יצרני הרכב מסין, ובשנים האחרונות התפתחה בה תעשיית ההייטק. בדטרויט יש שכונות יוקרתיות עם תושבים ממעמד סוציו אקונומי גבוה, לצד שכונות רוויות בפשיעה, לכן במקרים מסוימים אנחנו נמליץ על קידום אתרים המתמקד רק בשכונות הטובות והעשירות של דטרויט.

קידום אתרים בגרנד ראפידס – העיר השנייה בגודלה במישיגן, במטרופולין שכולל את וויומינג גרים כ-1.2 מיליון אנשים, וזו העיר הגדולה בחלק המערבי של מישיגן. 

קידום אתרים בלאנסינג – לאנסינג היא אחת הערים הגדולות במישיגן, ובמטרופולין כולו מתגוררים מעל חצי מיליון תושבים. לאנסינג היא עיר הבירה של מישיגן ויש בה תעשייה מפותחת, חברות הייטק גדולות, חברות מובילות בתעשיות עתירות הידע וחברות ביוטכנולוגיה. 

חשוב לציין כי קידום אתרים במישיגן מבטיח לעסק שלכם יתרונות רבים. המומחים שלנו בעלי ניסיון עשיר בקידום אתרים לוקאלי במישיגן במגוון רחב של תחומי עיסוק. בין היתר יש לנו את הידע והניסיון לקידום אתרים של עורכי דין במישיגן, קידום אתרים בתחום המנעולנות, מיזוג אוויר, נדל"ן, רפואה, שיפוצים, הובלות, אינסטלטורים, חברות ניקיון ועוד. בנוסף לזאת, אנחנו מציעים שירות קידום אתרים לאתרי מכירות במישיגן, זהו שירות מתקדם וייחודי מסוגו המאפשר לאתר שלכם לקבל חשיפה רחבה במישיגן וליהנות מלקוחות חדשים הרוכשים באתר מוצרים שונים, כמובן בדולרים.

מהן שיטות העבודה לקידום אתרים במישיגן?

מחקר שוק ומתחרים – לאחר פגישת הכרות הכוללת אפיון לקוח, הגדרת מטרות ותקציב, אנחנו מתחילים במחקרי שוק ומתחרים כדי להכין את האתר שלכם לקראת קידום אתרים במישיגן. עלינו להתאים את האתר, הן מבחינת מבנה והיררכיה והן מבחינת תוכן ותפריטי ניווט, לקהל האמריקאי, להכיר את התחרות בתחום העיסוק שלכם ואנחנו מנתחים את הפעילות השיווקית של המתחרים המרכזיים כדי ללמוד את הטכניקות של המקדמים שלהם ולתכנן אסטרטגיה המבטיחה לכם יתרונות על פני המתחרים שלכם במישיגן. 

מחקר מילות מפתח – שלב מרכזי בכל קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש, אנחנו מנהלים מחקר מילות מפתח לכל אורך פרויקט הקידום ואנחנו בוחרים את הביטויים, ובהם גם ביטויי זנב ארוך, שהגולשים במישיגן משתמשים בהם כדי לחפש עסקים ומוצרים כמו שלכם. 

אופטימיזציה באתר ומחוצה לו – המומחים שלנו מבצעים אופטימיזציה און סייט ואוף סייט, במטרה לשפר את האתר מבחינת מבנה, קוד, תגיות, תוכן, קישורים, היררכיה, תפריטים, חוויית משתמש ועוד. בשלב זה אנחנו עורכים מחדש את הדומיינים ובוחרים כתובת אתר קצרה וקליטה, בדרך כלל בשילוב מילת מפתח ראשית. בנוסף, אנחנו מבצעים פעולות אוף סייט כמו בניית מערך קישורים נכנסים לאחר רק מאתרים סמכותיים ומקומיים, מקימים עבור העסק שלכם פרופיל עסקי ברשתות החברתיות המובילות כמו פייסבוק ואינסטגרם כדי להשיג יותר דילים ותנועה לאתר, מוסיפים אזכורים של האתר ברחבי הרשת ועוד.

SEO טכני – שלב קריטי להצלחת קידום אתרים בחו"ל, בשלב זה אנחנו מכינים את האתר לקראת סריקה ואינדוקס שלו על ידי הבוטים והזחלנים של מנועי החיפוש, ובראשם כמובן גוגל. ה-SEO הטכני דורש ידע ומומחיות שאין לכל מקדמי האתרים, יש לבחור נכון את שרתי האחסון לאתר, לבנות קישורים עם CITATION ו-NAP, לשפר את מהירות טעינת עמודי האתר, להתאים את האתר למובייל בהתאם לעדכון מובייל פירסט, לבנות סכמה וקובץ מפת אתר וכיוצא בזה.

SEO לוקאלי – כפי שציינו במדריך, קידום אתרים במישיגן מבוסס על טכניקות הלקוחות מתחום קידום האתרים הלוקאלי, והמומחים שלנו בונים פרופיל לעסק שלכם בשירות גוגל לעסק שלי (Google My Business), רושמים את האתר באינדקסים מקומיים ופופולריים בקרב הגולשים במישיגן, מוסיפים את האתר לגוגל מפות, מוסיפים אזכורים לאתר באינדקסים ובפלטפורמות דיגיטליות רלוונטיות ומקומיות ועוד.

כתיבת תוכן – קידום אתרים במישיגן מבוסס על השפה האנגלית אך יש במדינה לא מעט היספאניים לכן ניתן לשלב גם קידום אתרים בספרדית המתמקד בתושבי הערים המרכזיות במישיגן, בעיקר דטרויט. המומחים שלנו מתכננים אסטרטגיית תוכן אופטימלית לקידום האתר שלכם, ויש לנו צוות של כותבי תוכן במגוון שפות ואנחנו מוסיפים ומפיצים תכנים איכותיים ובעלי ערך לגולשים, אלו תכנים שהאלגוריתם של גוגל ושאר מנועי החיפוש מאוד אוהבים, הם משולבים במילות מפתח והגולשים מגיעים לעמודים אלה בקלות לאחר חיפוש באינטרנט. 

מה חשוב לדעת לפני קידום אתרים במישיגן?

  • קידום אתרים במישיגן דורש יותר זמן והשקעה.
  • התחרות בין עסקים במישיגן היא קשה ואתם חייבים לקדם את האתר כדי להתמודד עם המתחרים ולהגיע ללקוחות חדשים.
  • אנחנו עובדים עם חברות קידום מקומיות במישיגן על מנת להציע לכם שירות מתקדם ואיכותי, תוצאות מצוינות ותמורה מלאה למחיר. 

שאלות ותשובות בנושא קידום אתרים במישיגן

כמה זמן לוקח עד שרואים תוצאות של קידום אתרים במישיגן?

חשוב להדגיש כי קידום אתרים בחול דורש זמן והתמדה, זו עבודה מורכבת וקשה יותר לעומת קידום אתרים אורגני בגוגל ישראל. את תוצאות קידום האתרים במישיגן מתחילים לראות בדרך כלל לאחר 6-3 חודשים בתחומים הפחות תחרותיים, ובתחומים תחרותיים הקידום דורש יותר זמן ואת התוצאות מתחילים לראות לאחר חצי שנה עד שנה.

האם כדאי להשקיע גם בפרסום ממומן במישיגן?

פרסום ממומן בגוגל ובמנועי חיפוש רלוונטיים אחרים יכול לסייע לעסק שלכם לקבל חשיפה מהירה מאוד וליהנות מלידים חמים. אנחנו ממליצים לשלב בין קידום אורגני (SEO) לקידום אתרים ממומן, בהתאם לתקציב ולמטרות שאתם רוצים להשיג. אם האתר חדש ורוצים לחדור לשוק המקומי במישיגן במהירות – הפרסום הממומן הוא הכלי המתאים, אך במקביל חשוב להשקיע גם בקידום אורגני במנועי החיפוש.

כמה עולה לעשות קידום אתרים במישיגן?

אין מחירון קבוע לשירות קידום אתרים בחו"ל, אך באופן כללי עלות קידום אתרים במישיגן היא החל מ-1,500 דולר בחודש.

האם לעסק קטן כדאי להשקיע בשירות קידום אתרים במישיגן?

כל מקרה לגופו. יש עסקים קטנים בישראל שיכולים להצליח בגדול במישיגן ובמדינות נוספות בארצות הברית ובאירופה, לכן כדאי לתאם פגישה איתנו ואנחנו נסייע לכם להבין האם כדאי לכם להשקיע ב-SEO או שאולי עדיף להתמקד בפתרונות שיווק עסקים אחרים בעולמות הדיגיטל.

 

לסיכום

עסקים רבים מעוניינים להשיג טביעת אצבע דיגיטלית במישיגן ולמכור מוצרים ושירותים ישירות ללקוחות בארצות הברית. כדי לקבל חשיפה גדולה ולממש את הפוטנציאל העסקי בשווקים הגלובליים כדאי להשקיע בשירותי קידום אתרים במישיגן. 

חברתנו מתמחה בקידום אתרים בארצות הברית ובמגוון מדינות נוספות, אנחנו מציעים פתרונות מתקדמים ואיכותיים, וכל לקוח זוכה למעטפת שירותים בהתאמה אישית מלאה. כחברה מובילה בתחום הדיגיטל אנחנו מספקים מגוון שירותים כגון: בניית אתרים בכל השפות, ניהול קמפיינים ופרופיל עסקי ברשתות החברתיות, ניהול מוניטין באינטרנט, כתיבת תוכן לקידום אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, שיווק עסקים בדיגיטל, מיתוג ועוד. 

למידע נוסף, לייעוץ מקצועי בנושא קידום אתרים במישיגן ולתיאום פגישה והתחלת העבודה המשותפת – אנא השאירו פרטים ליצירת קשר כאן באתר או צרו איתנו קשר באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני!

צור קשר

יצירת קשר

שיתוף ברשתות

אולי יעניין אותך גם...

דילוג לתוכן