קידום אתרים בפלורידה

תוכן עניינים

פלורידה היא המדינה השלישית בגודל אוכלוסייתה בארצות הברית, המדינה ממוקמת בדרום מזרח ארה"ב והעיר הגדולה ביותר בה היא ג'קסונוויל, והמטרופולין הגדול ביותר בשטחה נמצא סביב העיר מיאמי. בפלורידה מתגוררים מעל 22 מיליון תושבים, כ-22% מהתושבים הם היספאנים, וכ-3% מהאוכלוסייה הם יהודים. בפלורידה יש תושבים מבוגרים רבים מאחר שרבים מהאמריקאים שיוצאים לפנסיה בוחרים לגור במדינה בגלל מזג האוויר הנעים, האווירה הססגונית, האטרקציות הרבות וכמובן חופי הים.

כדאי לדעת כי הכלכלה המקומית של מדינת פלורידה היא הרביעית בגודלה בארה"ב, והמגזרים הבולטים בכלכלה המקומית הם מסחר, בנקאות, תיירות, נדל"ן ותחבורה. לתושבים המקומיים במדינה יש כוח קנייה עצום, לכן אם אתם רואים באתר שלכם תנועה של מבקרים מפלורידה – כדאי לכם לעשות קידום אתרים בפלורידה על ידי המומחים המנוסים שלנו. 

קידום אתרים בפלורידה נועד להשיג לעסק שלכם לקוחות חדשים מאחת מהמדינות העשירות בארצות הברית, להשיג חשיפה רחבה לעסק ולמוצרים שלכם במנועי החיפוש הרלוונטיים לתושבי פלורידה, לסייע לעסק שלכם להגדיל מכירות ולהפוך למותג מוכר במדינה וליהנות מיתרונות על פני המתחרים שלכם. יחד עם זאת, הצלחת שירות קידום אתרים בארצות הברית תלויה הידע, בניסיון ובכלים של חברת הקידום – לכן עליכם לבחור נכון חברה לקידום אתרים המתמחה בקידום לוקאלי וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.

מי צריך קידום אתרים בפלורידה?

בעלי עסקים בישראל משקיעים הרבה מאוד כסף בבניית ובתחזוקת האתר שלהם, וכיום כולם יודעים כי האתר מהווה כרטיס ביקור דיגיטלי ונכס שיווקי יעיל. למעשה, הגולשים אשר מחפשים מוצרים, שירותים ועסקים כמו שלכם נעזרים במנועי החיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו, והם מקבלים דף עמוס בתוצאות חיפוש. אם האתר שלכם מופיע במיקום גבוה בדף התוצאות הראשון הגולשים יקליקו עליו ויבקרו באתר שלכם כדי לקרוא מידע, להשאיר פרטים ליצירת קשר, להירשם לניוזלטר וכמובן כדי להזמין אונליין מוצר או שירות שאתם משווקים. 

תושבי פלורידה, כמו מרבית מתושבי ארצות הברית, מעדיפים להזמין מוצרים ושירותים מעסקים מקומיים, כלומר מעסקים הקרובים לכתובת המגורים שלכם. כדי לקבל חשיפה בפני לקוחות פוטנציאליים בפלורידה יש לבצע קידום אתרים לוקאלי, זו טכניקה מתקדמת יותר בעולם ה-SEO, ותהליך הקידום מורכב יותר ומחייב ידע וניסיון רב. 

ראוי לציין כי אנחנו נוקטים בשיטת עבודה ייחודית המבוססת על קידום אתרים לוקאלי לפי מדינות, מחוזות, ערים ושכונות. כדי להבטיח תנועה גדולה לאתר שלכם (טראפיק משמעותי) ושיעור הקלקות גבוה אנחנו מבצעים קידום אתרים לפי ערים מרכזיות בפלורידה, ובהתאם למסקנות שלנו ממחקרי השוק שאנחנו מבצעים לפני התחלת הקידום, ייתכן ונמליץ על קידום לפי מחוזות ושכונות, למשל קידום אתרים בג'קסונוויל, קידום אתרים במיאמי, קידום אתרים באורלנדו וכך הלאה.

בנוסף לזאת, שירות קידום אתרים בפלורידה מתאים גם ליזמים ולאנשי עסקים ישראלים המתגוררים בפלורידה שבארצות הברית ומעוניינים לקדם את העסק שלהם ולהגדיל מכירות. יש בפלורידה קהילה גדולה, מפותחת ועשירה של ישראלים, חלקם גרים במדינה מזה עשרות שנים. תחומי העיסוק המרכזיים של אנשי העסקים הישראלים הפועלים בערים השונות בפלורידה הם נדל"ן (תיווך, יזמות, בנייה וכו'), מנעולנות, שיפוצים, הובלות, מיזוג אוויר, מסעדות וקייטרינג, עסקי רכב, קמעונאות במגוון תחומים והייטק.

יש בפלורידה מעל 2.5 מיליון עסקים קטנים ורבים מהישראלים המתגוררים במדינה עוסקים בקמעונאות ובמסחר, לכן כדי להגדיל את הפעילות בעסק שלהם הם פונים אלינו לצורך שירות קידום אתרים אורגני וממומן, ואנחנו מנהלים את הפרויקט בעזרת המומחים שלנו ובשיתוף פעולה עם חברות SEO מקומיות.

מה זה קידום אתרים בפלורידה?

מנועי החיפוש, ובראשם כמובן גוגל (GOOGLE), הפכו לכלי היעיל והנפוץ ביותר לחיפוש מידע על עסקים, מותגים, שירותים ומוצרים. אם האתר העסקי שלכם אינו מופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש למעשה אין לכם טביעת אצבע דיגיטלית ברשת האינטרנט ומבחינת הלקוחות הפוטנציאליים ברשת אינכם קיימים. 

האתר שלכם חייב להופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש, ועליכם לזכור כי האתר מהווה את נקודת החיבור המקוונת והמקשרת בין העסק שלכם לבין הלקוחות. כאשר האתר מופיע בדירוג גבוה אתם זוכים לחשיפה רחבה ומכאן הדרך קצרה לטראפיק גבוה לאתר, לזרם בלתי פוסק של לידים חמים ולשיפור משמעותי בהיקף המכירות שלכם לתושבי פלורידה. 

בעזרת שירות קידום אתרים בינלאומי הממוקד בפלורידה ובערים המרכזיות שבמדינה ניתן לקבל חשיפה רחבה לעסק ולהגדיל את המכירות למקומיים (יחידים ועסקים). כדי להביא את האתר שלכם לדירוג גבוה במנועי החיפוש אנחנו מיישמים טכניקות של קידום אתרים לוקאלי ובנוסף ניתן לשלב קמפיינים ברשתות החברתיות, פרסום ממומן בגוגל, ניהול מוניטין לצורך הסרת אזכורים שליליים ברשת, מיתוג מקוון ושיווק עסקים בכל הערוצים הדיגיטליים.

תהליך קידום אתרים בפלורידה מתחיל במחקרי שוק ומתחרים, אפיון לקוח, בניית אסטרטגיה לקידום ולשיווק העסק שלכם, אופטימיזציה לאתר בדגש על SEO טכני, בניית פרופיל קישורים נכנסים ממקורות סמכותיים מגוונים ובמיוחד מאתרים מקומיים בפלורידה, הקמת אתרי קצה לערים מרכזיות בפלורידה, יצירת CITATION והקפדה על NAP (Name, Address, Phone) מקצועי ומדויק, הפקת תכנים בעלי ערך באתרים המשמשים את תושבי פלורידה, הקמת וקידום נכסים דיגיטליים נוספים כמו ערוץ ביוטיוב, פרופיל באתרי אינדקס חשובים, פרופילים ברשתות החברתיות ועוד.

מה היתרונות של שירות קידום אתרים בפלורידה?

הזחלנים והבוטים של מנועי החיפוש המובילים והגדולים ביותר סורקים את רשת האינטרנט כל הזמן ומאנדקסים אתרים ועמודים חדשים. האלגוריתמים של מנועי החיפוש משוכללים מאוד והם משתמשים במאות פרמטרים כדי לדרג את תוצאות החיפוש ולהציג בפני הגולשים את התוצאות הטובות ביותר בהתאם לחיפוש שהם ביצעו. אחת הטעויות של בעלי עסקים בישראל היא לנסות לקדם את האתר שלהם בפלורידה בפרט ובארצות הברית בכלל באופן גלובלי במקום לבצע קידום אתרים לוקאלי וממוקד המבטיח חשיפה רחבה ונראות מקוונת מרשימה בפני לקוחות פוטנציאליים בערים המרכזיות בפלורידה. 

כדי להבין את הנושא אנחנו מציגים בפניכם דוגמה מוחשית. נניח ויש לכם עסק בישראל המתמחה במכירת ציוד למסעדות וראיתם כי מדי פעם יש באתר פניות מלקוחות פוטנציאליים בפלורידה. אם תשקיעו בשירות קידום אתרים אורגני וממומן בפלורידה תוכלו לקבל טביעת אצבע דיגיטלית במדינה העשירה ובעלי מסעדות יוכלו למצוא את האתר שלכם בחיפושים שהם מבצעים ולהזמין ציוד ישירות מכם. 

חשוב לזכור כי רוב תושבי פלורידה מחפשים מידע במנועי החיפוש לפני שהם מזמינים מוצר או שירות מסוים, לכן הנוכחות בתוצאות החיפוש הכרחית ובעזרת טכניקות של קידום לוקאלי העסק שלכם יוכל למכור ציוד לבעלי מסעדות ובתי קפה ברחבי פלורידה, גם אם העסק שלכם ממוקם בישראל.

היתרונות העיקריים של קידום אתרים בפלורידה הינם:

  • טביעת אצבע דיגיטלית וחשיפה ממוקדת נפני לקוחות פוטנציאליים בפלורידה.
  • לידים חמים ואיכותיים מפלורידה.
  • שיעור הקלקות גבוה.
  • שיפור יחס המרה.
  • גידול בפעילות העסקית בפלורידה.
  • טראפיק גבוה לאתר המגיע מלקוחות פוטנציאליים בפלורידה.
  • בידול מהמתחרים.
  • יתרון שיווקי על פני עסקים מתחרים.
  • גידול במכירות של העסק ושיפור רווחיות.
  • מיתוג של עסק בינלאומי.

חשוב לציין כי קידום אתרים בפלורידה חייב לכלול טכניקות של קידום לוקאלי (LOCAL SEO) וכלים מתחום ה-SEO הטכני. אחת מהמטרות היא להגביר את מעורבות הגולשים אשר גרים בפלורידה, לבסס את הסמכות והאמינות של העסק שלכם אצל קהלי המטרה בפלורידה, וכמובן להשיג מיקום גבוה ככל האפשר בדפי תוצאות החיפוש.

תושבי פלורידה מחפשים מידע על עסקים ומוצרים בעיקר באמצעות הטלפון הנייד שלהם, ולפי ניתוח ההתנהגות שלהם הם בדרך כלל מחפשים עסקים מקומיים. כלומר, אם תושב פלורידה המתגורר באזור טמפה מחפש עסק מקומי בתחום המנעולנות הוא בדרך כלל יקליד בחלונית החיפוש את הביטויים הבאים:

  • locksmith tampa florida
  • locksmith tampa FL
  • locksmith tampa fl 33619
  • 24 hour locksmith tampa

כלומר, הגולש מבצע חיפוש של עסק מקומי, כפי שאנחנו מחפשים בגוגל ישראל ביטוי כמו מנעולן בחיפה, מנעולן 24/7 ברמת גן וכד'. יחד עם זאת, יש להתייחס גם לכמות העסקים המתחרים באותה נישה. אם נחפש מנעולן בחיפה נקבל 86,500 תוצאות, ואם נדייק את החיפוש לפי שכונות בחיפה, נניח מנעולן בחיפה נווה שאנן נקבל רק 2,960 תוצאות. כאשר נבצע חיפוש דומה למנעולן במיאמי (Locksmith Miami) נקבל 3,930,000 תוצאות, ובחיפוש לוקאלי מדויק יותר כמו locksmith miami kendall נקבל 1.5 מיליון תוצאות. 

הדוגמה ממחישה את רמת התחרות הגבוהה בין עסקים בפלורידה, ועכשיו לבטח אתם מבינים מדוע האתר שלכם חייב להופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש כדי לקבל יותר פניות מלקוחות ועל מנת לחדור לשוק המקומי ולהגדיל את המכירות של העסק.

פתרונות לקידום אתרים אורגני באזורים החשובים ביותר בפלורידה

כחברה מובילה לקידום אתרים בארצות הברית בכלל ובפלורידה בפרט אנחנו מציעים שירות קידום לוקאלי לכל העסקים והארגונים, בכל תחומי העיסוק. בין היתר יש לנו את הידע, הניסיון והכלים לצורך קידום אתרים ממוקד לפי ערים ושכונות, לדוגמה:

  • קידום אתרים במיאמי עם אפשרות לרזולוציה מדויקת לפי רובעים ושכונות.
  • קידום אתרים באורלנדו.
  • קידם אתרים במיאמי ביץ'.
  • קידום אתרים בג'קסונוויל.
  • קידום אתרים בגולדן גייט.
  • קידום אתרים בטמפה.

כדאי לדעת כי במטרופולין של מיאמי מתגוררים למעלה מ-6 מיליון אנשים, זו אוכלוסייה בעלת כוח קנייה משמעותי, וידוע לכל כי האמריקאים מעדיפים להזמין מוצרים ושירותים באתרי המכירות המקוונים. לכן, כדי שלא לפספס מכירות ולקוחות מפלורידה כדאי גם לכם לפנות אלינו לצורך שירות קידום אתרים אורגני וממומן בפלורידה וביעדים אחרים.

מהן שיטות העבודה לקידום אתרים בפלורידה?

שיטות העבודה לקידום אתרים מקומי בפלורידה שונות מהטכניקה הרגילה לקידום אתרים בגוגל, למרות שיש גם פעולות דומות. המתודולוגיה שלנו לקידום אתרים בפלורידה כוללת מגוון כלים ופעולות כגון:

מחקרי שוק וניתוח מתחרים – לאחר פגישת הכרות בה המומחים שלנו מכינים מסמך אפיון על העסק והמטרות שלכם אנחנו מתחילים במחקרי שוק מעמיקים ומבצעים גם ניתוח של אתרי המתחרים שלכם בפלורידה. 

מחקר מילות מפתח – בשונה מחברות קידום אחרות אנחנו מבצעים מחקר מילות מפתח לקידום אתרים באופן שוטף במהלך פרויקטים קידום האתר שלכם. זהו מחקר מעמיק ויסודי ואנחנו מתמחים באיתור מילות המפתח וביטויי הזנב הארוך האופטימליים ביותר לקידום האתר שלכם. המומחים שלנו משתמשים בכלים טכנולוגיים מתקדמים כדי לבצע מחקר מילות מפתח ולבחור את הביטויים המדויקים ביותר כדי להשיג את מטרות הקידום האורגני במנועי החיפוש.

SEO טכני – אחת הטכניקות היעילות ביותר להשגת מיקום גבוה לאתר שלכם מבוססת על SEO טכני. בשלב זה המומחים שלנו מבצעים פעולות שונות באתר על מנת להכין אותו לסריקה ולאינדוקס אופטימלי במנועי החיפוש הגדולים. בין היתר אנחנו משפרים את מהירות טעינת עמודי האתר, משלבים SCHEMA, בונים קובץ מפת אתר, משפרים תגיות, מעדכנים את הכותרות, בוחרים נכון את  כתובת האתר, משדרגים את חוויית המשתמש ועוד. כמו כן, אנחנו מתאימים את האתר לעדכון מובייל פירסט והופכים אותו לרספונסיבי על מנת לאפשר לגולשים מפלורידה המחפשים מידע בנייד לראות את האתר שלכם בצורה מיטבית ולהימנע מנטישת גולשים.

אופטימיזציה לאתר ולתוכן – מעבר ל-SEO הטכני אנחנו מבצעים אופטימיזציה ON PAGE ו-OFF PAGE, בונים אסטרטגיית תוכן מיטבית ומעבים תכנים קיימים ומוסיפים תכנים חדשים ואיכותיים המיועדים ללקוחות הפוטנציאליים בפלורידה. מאחר שיש קהילה עצומה וגדולה של היספאנים כדאי לשקול קידום אתרים בספרדית המתמקד בתושבים המקומיים בפלורידה.

פרופיל קישורים – בנייה נכונה של קישורים פנימיים ונכנסים מהווה כלי מפתח בעבודתו של מקדם אתרים מומחה. אנחנו בונים קישורים פנימיים המסייעים לגולש לנווט את דרכו באתר ומתכננים מערך של קישורים נכנסים המגיעים מאתרים סמכותיים ומקומיים בפלורידה, לדוגמה רישום העסק שלכם באינדקס מקצועי ופופולרי בקרב המקומיים.

פתיחת פרופיל בשירות גוגל לעסק שלי – בכל פרויקט לקידום אתרים בפלורידה אנחנו משלבים פתיחת פרופיל בשירות החינמי גוגל לעסק שלי. זהו כלי יעיל וחשוב מאוד בקידום אתרים לוקאלי, ואנחנו פותחים פרופיל לעסק שלכם, מוסיפים מידע עדכני ומעודדים את הלקוחות להוסיף תגובות חיוביות על העסק שלכם. הלקוחות האמריקאים מתייחסים ברצינות לחוות דעת ולתגובות של גולשים.

הוספה לגוגל מפות – הוספת העסק שלכם לשירות גוגל מפות משפרת את תוצאות הקידום האורגני, ואמריקאים רבים מחפשים עסקים מקומיים לכן הנוכחות במפות גוגל משתלמת.

הוספת CITATION – CITATION הם בפועל אזכורים של בית העסק שלכם ברחבי רשת האינטרנט, האזכורים בדרך כלל כוללים מידע כללי על העסק או המותג, לרבות שם העסק וכתובתו, טלפון, שעות פעילות, קישור לאתר ועוד. 

האלגוריתם של גוגל ושאר מנועי החיפוש מתייחסים ל-CITATION כדי לבדוק ולוודא שהעסק שלכם קיים ומתאים לגולשים המתגוררים בפלורידה. כדי להוסיף CITATION אנחנו רושמים את העסק שלכם באינדקסים מקומיים וסמכותיים בקרב תושבי פלורידה, מפיצים תוכן איכותי באנגלית (אפשר בשפות זרות נוספות כמו ספרדית) באתרים מקומיים, מנהלים במקצועיות את הפרופיל העסקי שלכם ברשתות החברתיות, שולחים הודעות לאתרי העיתונים והחדשות בפלורידה כדי לקבל אזכורים, מנהלים בלוג ומעלים בו תכנים איכותיים המותאמים למאפייני הלקוחות הפוטנציאליים בפלורידה וכו'.

בניית וקידום נכסים דיגיטליים נוספים – כדי להשיג עבורכם טביעת אצבע דיגיטלית בפלורידה ונוכחות מרשימה ברשת אנחנו משלבים בניית נכסים דיגיטליים נוספים כמו אתרי לוויין, ערוץ ביוטיוב, פרופיל בפייסבוק ובאינסטגרם וכדומה. קידום נכסים דיגיטליים נוספים מאפשר לנו להשיג תוצאות מהירות, ואתם זוכים ליותר לידים, לשיפור ביחס ההמרה, למיתוג של עסק בינלאומי ולחשיפה רחבה ברשת.

 

שאלות נפוצות בנושא קידום אתרים בפלורידה

האם כדאי לעסק קטן להשקיע בשירות קידום אתרים בפלורידה?

כל מקרה לגופו. אם העסק שלכם ערוך למכירות בחו"ל ויש ביקוש למוצרים ולשירותים שלכם במדינות זרות כמו פלורידה, בהחלט כדאי להשקיע בשירות קידום אתרים לעסקים קטנים בפלורידה. קידום אתרים מתאים לרוב העסקים, כולל עסקים קטנים, ונשמח לתאם פגישת הכרות כדי לסייע לכם לקבל החלטה נכונה.

למי מתאים קידום אתרים בפלורידה?

שירות קידום אתרים בפלורידה מתאים לבעלי עסקים מישראל המעוניינים להגדיל את הפעילות שלהם ביעדים נבחרים מעבר לים. בנוסף, השירות מתאים לישראלים המתגוררים בפלורידה ומעונינים לקדם את האתר שלהם בערים המרכזיות כדי להשיג לקוחות מקומיים.

כמה זמן לוקח לקדם אתרים בפלורידה?

קידום אתרים בארצות הברית דורש זמן והתמדה, בהתאם לרמת התחרות ניתן לראות תוצאות לאחר כ-3 עד 6 חודשים, ובנישות התחרותיות יש להתמיד ב- SEO לפחות שנה עד שהתוצאות מתחילות לדבר בעד עצמן.

 

לסיכום

קידום אתרים בפלורידה על ידי המומחים שלנו מבטיח לכם טביעת אצבע דיגיטלית ונראות מקוונת מרשימה במדינת פלורידה שבארצות הברית. קידום אתרים אורגני הוא כלי שיווקי יעיל לכל העסקים וניתן לשלב גם פרסום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות כדי להשיג את כל היעדים העסקיים שלכם.

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות – אנא השאירו פרטים בטופס ליצירת קשר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם!

צור קשר

יצירת קשר

שיתוף ברשתות

אולי יעניין אותך גם...

דילוג לתוכן